Gå til innhold

Ati's lille sokke tråd

Anbefalte innlegg

Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker.. :thumbdown:

Så hvis man har vite tennissokker og har gått med de i sko og så har de blitt skitten under, vil du si det er turnoff? o_O

Makan altså.

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe "merkesokker".

Sokker er forbruksvare og kjøpes i kvantum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker..  :thumbdown:

Så hvis man har vite tennissokker og har gått med de i sko og så har de blitt skitten under, vil du si det er turnoff? o_O

Makan altså.

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe "merkesokker".

Sokker er forbruksvare og kjøpes i kvantum.

Nei.. Men det finnes jo grenser.. Dessuten så nevnte jeg HULLETE også.

Lenke til kommentar
B|Real, både sokker, undertøy og slips er forbruksvarer. Likevel kan man jo spandere et par få ekstra kroner å få kvalitet!

Undertøy vil jeg da betale litt ekstra, de sitter tross alt nært noe jeg har veldig kjært;)

darkness|: ok, jeg trodde det var en sånn "har du skittene sokker så....." :)

Lenke til kommentar
Mitt slips er ikke forbruksvare. Bruker det et par ganger i året, og så lenge jeg ikke søler det fullt av mat, så holder det i noen år :wee:

Slips kombinert med fyll er svært uheldig... *bøyer seg ned for å spy og slipset kommer etter*

Lenke til kommentar
Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker..  :thumbdown:

Jeg bare slikker dem da, jeg... :love: TURN-ON!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...