b-real Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker.. Så hvis man har vite tennissokker og har gått med de i sko og så har de blitt skitten under, vil du si det er turnoff? o_O Makan altså. Jeg kommer ALDRI til å kjøpe "merkesokker". Sokker er forbruksvare og kjøpes i kvantum. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg viste bilde av dem, men de var lyserosa. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 B|Real, både sokker, undertøy og slips er forbruksvarer. Likevel kan man jo spandere et par få ekstra kroner å få kvalitet! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker.. Så hvis man har vite tennissokker og har gått med de i sko og så har de blitt skitten under, vil du si det er turnoff? o_O Makan altså. Jeg kommer ALDRI til å kjøpe "merkesokker". Sokker er forbruksvare og kjøpes i kvantum. Nei.. Men det finnes jo grenser.. Dessuten så nevnte jeg HULLETE også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 B|Real, både sokker, undertøy og slips er forbruksvarer. Likevel kan man jo spandere et par få ekstra kroner å få kvalitet! Undertøy vil jeg da betale litt ekstra, de sitter tross alt nært noe jeg har veldig kjært;) darkness|: ok, jeg trodde det var en sånn "har du skittene sokker så....." Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Mitt slips er ikke forbruksvare. Bruker det et par ganger i året, og så lenge jeg ikke søler det fullt av mat, så holder det i noen år Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Mitt slips er ikke forbruksvare. Bruker det et par ganger i året, og så lenge jeg ikke søler det fullt av mat, så holder det i noen år Bruker ikek slips mer enn gang i måneden selv liksom, men det har jeg nå enbgang lært at er en forbruksvare dah... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Mitt slips er ikke forbruksvare. Bruker det et par ganger i året, og så lenge jeg ikke søler det fullt av mat, så holder det i noen år Slips kombinert med fyll er svært uheldig... *bøyer seg ned for å spy og slipset kommer etter* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bogan, slipsnål er kjekt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og lett og dyrt og miste.. svært skjelden jeg drar ut med slips og svært skjelden jeg spyr, men i yngre dager har det skjedd... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ingen ting er som et par nye varme hvite tennissokker tynne sokker er kalde og ekle. Hvite tennissokker kan brukes i alle anledninger (med mindre du har for kort bukse da) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sokker er forbruksvare og kjøpes i kvantum. Ditto Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hadde jeg funnet et par deiligie og lyserosa par med sokker, tror jeg ikke jeg hadde nølt et sekund! Tror jeg får våte drømmer i natt alts! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Yay! endelig en tråd om sokker/lubber, er en stor fan selv Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har selv fikset en "sokke-avatar" syntes den var passe kul! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er en av de som liker sko der jeg kan gå uten sokker, da jeg som oftest bare har en av hver sokk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Alle mine sokker er svarte. Tr00! Utenom lubbene da... (tjukke ullsokker strikket av bestemor) Lubber for teh win! Lubber is teh shit! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Alle mine sokker er svarte. Tr00! Utenom lubbene da... (tjukke ullsokker strikket av bestemor) Lubber for teh win! Lubber is teh shit! Selv om de har en tendens til å klø litt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er en av de som liker sko der jeg kan gå uten sokker, da jeg som oftest bare har en av hver sokk. Gjør som meg, kjøp svart sokker. Kun svarte sokker. (evt kun hvite, kun røde, osv...) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg ser på de når vi er hjemme hos folk. F.eks hvis gutten har hullete skitne sokker.. Så hvis man har vite tennissokker og har gått med de i sko og så har de blitt skitten under, vil du si det er turnoff? o_O Jeg bare slikker dem da, jeg... TURN-ON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå