Gå til innhold

Ati's lille sokke tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse.

Forbanna jævla rasshåll. Hater folk som deg, stapp pengene dine opp i ræva og ha et fint liv forbanna drittsekk. Du er vell så glatt at du kan gli inn i ditt egent rasshåll.

 

Slutt og tro at du er mer verdt fordi om du har mer penger. Koker over her nå. KUK

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse.

Forbanna jævla rasshåll. Hater folk som deg, stapp pengene dine opp i ræva og ha et fint liv forbanna drittsekk. Du er vell så glatt at du kan gli inn i ditt egent rasshåll.

Åssa, takk skal du ha ;) Ikke første gang på ett forumet jeg har blitt kalt det. Har dessverre ganske trangt rumpehull, må til med glidemidell for å gjøre det du skrev..

Lenke til kommentar
ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse.

Forbanna jævla rasshåll. Hater folk som deg, stapp pengene dine opp i ræva og ha et fint liv forbanna drittsekk. Du er vell så glatt at du kan gli inn i ditt egent rasshåll.

Åssa, takk skal du ha ;) Ikke første gang på ett forumet jeg har blitt kalt det.

Ta hintet da, Einstein.

Lenke til kommentar
ATi: Hører ikke familien din til sosse-klassen da?

Sosser lager ingenting selv vettu, de kjøper alt.

har aldri sakt.. Har tradisjonell farmor, ikke diss.

Ok, så du er ikke overklase alikevel?

Det er ikke noe å skamme seg over. :)

overklasse er en annen sak ;)

 

edit; mener at jeg ligger litt høyere opp på sekken en div. andre rennestein gutter

Ja. Ihverfall sånn jeg oppfattet det.

Lenke til kommentar

Godt mulig de var enda litt billigere, ante ikke at utsalgsprisen var 150,-

 

Høres kanskje sykt ut, for jeg bare rasket dem med seg, de var rosa og tykke og myke, ikke sånn "stikke-ull".men har dog vært klar over at de var fine, bare ikke sååå fine. Har brukt dem på skiturer og når jeg har stått og visst at noen skal se dem. :p Vedgår det.Men de er utrolig gode, myke og sitter perfekt på foten. Vel anvendte penger!

 

(Men som sagt, det var storshopping for hele familien, og vi var de eneste inne i butikken. Ergo kom de og hjalp veldig til og bar klær etterhvert som vi bestemte oss til kassen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...