Togo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Huh? Her maa det inn med teskje, ferdigtygd og alt. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Forbanna jævla rasshåll. Hater folk som deg, stapp pengene dine opp i ræva og ha et fint liv forbanna drittsekk. Du er vell så glatt at du kan gli inn i ditt egent rasshåll. Slutt og tro at du er mer verdt fordi om du har mer penger. Koker over her nå. KUK Endret 19. mai 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Forbanna jævla rasshåll. Hater folk som deg, stapp pengene dine opp i ræva og ha et fint liv forbanna drittsekk. Du er vell så glatt at du kan gli inn i ditt egent rasshåll. Åssa, takk skal du ha Ikke første gang på ett forumet jeg har blitt kalt det. Har dessverre ganske trangt rumpehull, må til med glidemidell for å gjøre det du skrev.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det var jo synd. Liker ikke folk som ser lavt på folk som ikke har mye penger. Folk kan vell for faen være hygglige og mye mer gavemilde. Om man er flau over og gå med en person med dårlig øknomi er det faen meg noe som svirrer helt som det skall oppi skråtten der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Forbanna jævla rasshåll. Hater folk som deg, stapp pengene dine opp i ræva og ha et fint liv forbanna drittsekk. Du er vell så glatt at du kan gli inn i ditt egent rasshåll. Åssa, takk skal du ha Ikke første gang på ett forumet jeg har blitt kalt det. Ta hintet da, Einstein. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 er man evt. uteligger i norge så kan man til deg selv Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 er man evt. uteligger i norge så kan man til deg selv Man er vell ikke uteligger selv om man kjøper et par sokker på g-sport/ evt en billig t-shorte er man vell ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 har jeg noen gang hintet til det? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ATi: Hører ikke familien din til sosse-klassen da?Sosser lager ingenting selv vettu, de kjøper alt. har aldri sakt.. Har tradisjonell farmor, ikke diss. Ok, så du er ikke overklase alikevel? Det er ikke noe å skamme seg over. overklasse er en annen sak edit; mener at jeg ligger litt høyere opp på sekken en div. andre rennestein gutter Ja. Ihverfall sånn jeg oppfattet det. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Dette sklir vel strengt tatt helt ut nå... Et bilde av de sokkene jeg bruker mest Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har jeg noen gang hintet til det? "Nei, det har vi ikke sett!" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 lanez-nor, du fremstiller ikke deg seg som noen Stephen Hawking nå. Husk på at måten du sier noe på er minst like viktig som selve budskapet. Jeg for en har problemer med å ta deg seriøst, selv om jeg faktisk er enig i det du sier. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Svarte sokker for teh win! \o Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er ekstremt svak for hvite tennissokker av typen med en blå og en rød stripe øverst. Joachim hvis du brukte 100dollar på et sokkepar er du sinnsyk. JEg er SVÆRT innterresert i å høre en begrunnelse på det kjøpet Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Bogan; stikkordet er: Sokkefetish Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Godt mulig de var enda litt billigere, ante ikke at utsalgsprisen var 150,- Høres kanskje sykt ut, for jeg bare rasket dem med seg, de var rosa og tykke og myke, ikke sånn "stikke-ull".men har dog vært klar over at de var fine, bare ikke sååå fine. Har brukt dem på skiturer og når jeg har stått og visst at noen skal se dem. Vedgår det.Men de er utrolig gode, myke og sitter perfekt på foten. Vel anvendte penger! (Men som sagt, det var storshopping for hele familien, og vi var de eneste inne i butikken. Ergo kom de og hjalp veldig til og bar klær etterhvert som vi bestemte oss til kassen.) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Bogan; stikkordet er: Sokkefetish Å tenne på sex med blod drap mindre årige er og en fetish... Og det er sykt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Sokkefetish? Er det eneste "sykt dyre" sokkeparet jeg har. Har ingen andre sokker til over 2oo kroner, mange til ca 150 vel. Sokker er liksom noe jeg bare rasker med meg.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Sokkefetish? Er det eneste "sykt dyre" sokkeparet jeg har. Har ingen andre sokker til over 2oo kroner, mange til ca 150 vel. Sokker er liksom noe jeg bare rasker med meg.. og putter i lommen mens du er inne i butikken? eller så kjøper du de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå