TLZ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Vel, kan ihvertfall si at bestemora mi ikke akkurat var i overklassen for 50 år siden, og slik hum måtte lære seg å lage skiggelige lubber så man ikke førs om vinteren. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nei, takke meg til Ulvang-sokkene mine. De er best! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvite sokker til joggesko og shorts, sorte sokker til alt annet. Og bestemors "oill-læsta" på skitur . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Svarte Intersport- og Umbro-sokker 24/7. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du går altså med et par sokker i mer enn tre dager? Æsj. Nei. Det jeg ville frem til var at hvis man bruker ett par sokker for hver dag (bytter par hver dag), har man nok sokker til at man ikke trenger å bruke samme sokkene mer enn tre ganger hvert år (65 av de må brukes fire ganger). Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har: 10 par svarte Umbro-sokker for tilsammen 200 kr 5 par FILA-sokker 5 par hvite Umbro-sokker med logo i forskjellige farger... Diverse asics, nike elns En del sokker uten noe merke Og selvsagt mange par sokker strikket av diverse gamle folk i slekta. Besteforeldre som strikker har jeg ikke lenger. (På dialekten her: "Kjokkelabba" ) Hvor er Eline her, forresten? Hun må jo ha en del sokker som står til alle skoparene sine Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvor mange G-sport-sokker man får for 1000 kroner (prisen på to JoacimR-sokker):100 kr/pakken / 20 sokker = 5 kr/sokken 1000 kr / 5 kr/sokken = 200 sokker (100 par) Nok sokker til å bruke hvert par tre ganger pr. år. For sånne sokker har jeg lyst på... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Betalte nok ca 100 dollar for dem, eller for å være korrekt, pappas Amexkort betalte for dem. Den gangen de sokkene ble kjøpt handlet vi for 17 000 NOK i polobutikken... hehehe, hele familien. Serioest, hvem bryr seg? Akkurat naa bruker jeg et par Hot Chillys som gaar opp til knaerne. Meget sexy. Veldig gode aa staa paa ski i, og. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Betalte nok ca 100 dollar for dem, eller for å være korrekt, pappas Amexkort betalte for dem. Den gangen de sokkene ble kjøpt handlet vi for 17 000 NOK i polobutikken... hehehe, hele familien. Serioest, hvem bryr seg? Akkurat naa bruker jeg et par Hot Chillys som gaar opp til knaerne. Meget sexy. Veldig gode aa staa paa ski i, og. Finnes vel noen RL Outlets i New England og? Ta deg en tur dit vel! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Darkness|: Ser du på sokkene når du ser på gutter? For i så fall vet jeg hva som må oppfriskes i min garderobe. Herr Brun Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Det var da svært til en kvalm drittunge du viste deg å være da.. Fysj! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Det var da svært til en kvalm drittunge du viste deg å være da.. Fysj! kthnx Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Det var da svært til en kvalm drittunge du viste deg å være da.. Fysj! kthnx Klarer da heller ikke forsvare deg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hva skal jeg si da? at du er en kvalm drittunge? Jeg har ikke behov for å forsvare meg når jeg ikke orker Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Sokker i skapet mitt: - 20 par G-sport-sokker - 1 par svarte sokker (brukes til jul) - 3 par ulvang-sokker (standard-utgaven) - 1 par devold-sokker (skikkelige kosesokker på tur/ski ) - 4 par tjukke, gode og hjemmestrikkete ullsokker fra farmor Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hva skal jeg si da? at du er en kvalm drittunge? Jeg har ikke behov for å forsvare meg når jeg ikke orker Seriøst, håper du aldri vokser fra det "stadiet" ditt. Har aldri ledd så mye. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hva skal jeg si da? at du er en kvalm drittunge? Jeg har ikke behov for å forsvare meg når jeg ikke orker Seriøst, håper du aldri vokser fra det "stadiet" ditt. Har aldri ledd så mye. Haha, vet. Leser disse trådene her kun for underholdningens skyld. Dæven. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Hvem her har stoerst utvalg av en sokk-sokker? Selv har jeg en 25 sokker uten en partner - som faktisk begynner aa plage meg siden jeg aldri finner noen sokker som er like. Maa beklage den daarlige grammatikken, har vaert vaaken i 40 timer rundt naa. Innsaa nettopp at sokk er et veldig artig ord. Heheheheh Endret 19. mai 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hvem her har stoerst utvalg av ett-pars sokker? Selv har jeg en 25 sokker uten en partner - som faktisk begynner aa plage meg siden jeg aldri finner noen sokker som er like. Maa beklage den daarlige grammatikken, har vaert vaaken i 40 timer rundt naa. Kom deg på bar gutt, ta med sokkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå