Veronica Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har massevis av ullsokker, i mange forskjellige farger! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forsvarets ullsokk, type grå! Har blødd i stykker 2 par så langt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvor mange G-sport-sokker man får for 1000 kroner (prisen på to JoacimR-sokker): 100 kr/pakken / 20 sokker = 5 kr/sokken 1000 kr / 5 kr/sokken = 200 sokker (100 par) Nok sokker til å bruke hvert par tre ganger pr. år. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du går altså med et par sokker i mer enn tre dager? Æsj. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 endrebjorsvik89: hvor god er kvaliteten på G-Sport sokkene? (tenker da på omh hvor lett det går hull på dem ect.) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Ingen som slår ullsokkene mine altså? I pris? nei I kvalitet? mulig? I design? Seff uansett Lubbene mine kostet familiekjærlighet, dette kan ikke måles i penger Bestemor er en temmelig kompetent strikker, ikke faen om noe corparation slår henne. Made with love! Designet er tidløst og tradisjonelt. Ingenting slår dette. PWNED! For de uvitne: Lubber = Ullsokker Endret 19. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Ingen som slår ullsokkene mine altså? I pris? nei I kvalitet? mulig? I design? Seff uansett Lubbene mine kostet familiekjærlighet, det er så mye at det ikke kan måles i penger Bestemor er en temmelig kompetent strikker, ikke faen om noe corparation slår henne. Made with love! Designet er tidløst og tradisjonelt. Ingenting slår dette. PWNED! same shitt jeg snakket om også da, ikke tru du har noe spessielt mr.tælz Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Her går det stort sett i tennissokker. Men jeg har enkelte andre sokker også, sånne som bare dukker opp i skuffen etter jul og andre feiringer (bursdag). Går mest i tennissokker, men i det siste har jeg funnet ut at det muligens ser litt rart ut med brune lærsko og hvite tennissokker. Så i dag har jeg på meg semitynne svarte sokker med pluto på. Står Disney med fine bokstaver under . Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ATi: Hører ikke familien din til sosse-klassen da? Sosser lager ingenting selv vettu, de kjøper alt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 ATi: Hører ikke familien din til sosse-klassen da?Sosser lager ingenting selv vettu, de kjøper alt. har aldri sakt.. Har tradisjonell farmor, ikke diss. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 10 par G-sport sokker for 100,- Jepp. Hvite g-sport-tennins-sokker sjarmerer damene i senk :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) ATi: Hører ikke familien din til sosse-klassen da?Sosser lager ingenting selv vettu, de kjøper alt. har aldri sakt.. Har tradisjonell farmor, ikke diss. Ok, så du er ikke av overklasse alikevel? Det er ikke noe å skamme seg over. Endret 19. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) ATi: Hører ikke familien din til sosse-klassen da?Sosser lager ingenting selv vettu, de kjøper alt. har aldri sakt.. Har tradisjonell farmor, ikke diss. Ok, så du er ikke overklase alikevel? Det er ikke noe å skamme seg over. overklasse er en annen sak edit; mener at jeg ligger litt høyere opp på sekken en div. andre rennestein gutter Endret 19. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er ikke verdens mest fantasifulle person når det kommer til sokker - som oftest går jeg med tynne, sorte ullsokker, av og til med noe mønster (da typisk kniplinger), eventuelt samme stil, men i beige. Enhver sokketråd bør ha noen hylende utsagn om hvite tennissokker, her kommer mitt bidrag; Det er helt greit å ikke skulle bry seg så alt for mye om mote, klær og lignende. Jeg aksepterer helt fint at mange ikke kunne brydd seg mindre, og ser på klær som en rent praktisk greie. Store problemer får jeg imidlertid når enkelte ifører seg ellers pene antrekk, og enten formelig roper etter komplimenter, mens de ødelegger alt som heter stil med et par loete, fæle, tennissokker prydet med en eller annet mer eller mindre tilfeldig logo. Slikt ser simpelthen ikke bra ut. Ikke det at det ikke finnes antrekk der hvite sokker er uønsket, eller at jeg har aversjoner mot alle som går med hvite sokker, men hvorfor i alle dager skal antrekk der det ikke passer ødelegges med disse gyselige innretningene. Tennissokker er fint til tennisbanen, ellers bør det unngås. Det mener nå i alle fall jeg. [/dagens meningsløse klage] Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det nærmeste Norge kommer "overklasse" er kongefamilien, ettersom vi ikke har noen adel. Det det gemene hop kaller "overklasse" er faktisk "øvre middelklasse". Uansett er vel sosiale klasser nokså uinteressant i Norge i dag, særlig i en sokke-tråd. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jepp. Hvite g-sport-tennins-sokker sjarmerer damene i senk :!: Jeg visste det var en grunn til min manglende suksess på den fronten. Finnes det andre billige standardsokker som "passer" til alt? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 At det finnes en underklasse betyr ikke at det da også må finnes en overklasse. Selv om overklasse er et veldig individuelt begrep. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ikke kom å si at familier som ligger i rennesteinen ikke er underklasse. Nå nevnte jeg vel ikke "underklasse" med et eneste ord i innlegget mitt, ettersom det kun handlet om at folk faktisk tror at det finnes en "overklasse" i Norge (noe det ikke gjør)? Uansett forstår jeg ikke helt hvor du vil hen med innlegget ditt. For det første betviler jeg at det finnes familier som "ligger i rennesteinen" i Norge. For det andre er det fullt mulig at det ville være passende å bruke betegnelsen "underklasse" om disse, men det er forøvrig uinteressant. Personlig ville jeg vel heller brukt ordet "fattig". Men hva er det egentlig du vil fram til? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 edit; mener at jeg ligger litt høyere opp på sekken en div. andre rennestein gutter Ey! Anyway, hvorfor gå med hvite sokker? SVARTE SOKKER ROOLEZ!!! Kan gå med dem mer enn 1 dag liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå