Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Litt offtopic: Hva vil det si å "våtslipe/pusse"? Tenkte jeg kanskje skulle chrome hele kabinettet mitt. Lurer litt på hvordan det vil se ut med alle lysene mine inni Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Reflekterer nok en del om du gjør det bra! Våtpussing er pussepapir med høy høy korning (600/800+ tror jeg?) som krever at du fukter overflaten/papirer når du pusser! Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 - Puss først av all gammel lakk med ca. 120 papir.- Våtslip med ca. 300 - 500 - 800 - 1200 (1500) slip lenge med 1200 (helst 1500) papir. - Dersom du har finkornet rubbemiddel, bruk det. - Polèr leeeeeeenge med autosol, helst for hånd. - Dersom du har stål-kabinett (chieftec osv.) er det svært viktig å legge (bil)voks oppå for å hindre rust, evnt tynt lag klarlakk. Hørtes ikke så ekstremt vanskelig ut Kommer sikkert til å gjøre dette dersom jeg ikke bestemmer meg for å lage et kabinett fra starten av heller.. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå