amarios Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 gigabyte har jo kommet med et 6600gt kort som har passiv kjøling og dual-dvi og vivo. link tror det blir det kortet jeg kommer til å gå for inntil g70/7900 kommer ut. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 gigabyte har jo kommet med et 6600gt kort som har passiv kjøling og dual-dvi og vivo.link tror det blir det kortet jeg kommer til å gå for inntil g70/7900 kommer ut. På bildet ser det hvertfall ut som 1x dvi og 1x d-sub Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ikke noe som heter HDTV-utgang. Det er en helt vanlig S-Video utgang som støtter HDTV oppløsninger (det vil si over 800x600). Lykke til med å sende HD-signaler via s-video. Det er nok en komponentkabel det er snakk om her, det er blitt relativt vanlig på skjermkort. Lenke til kommentar
torbx Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Noen som vet om et tilsvarende kort i AGP-versjon? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er ikke noe som heter HDTV-utgang. Det er en helt vanlig S-Video utgang som støtter HDTV oppløsninger (det vil si over 800x600). Lykke til med å sende HD-signaler via s-video. Det er nok en komponentkabel det er snakk om her, det er blitt relativt vanlig på skjermkort. hvordan i he****** skal man få plass til componentutgang på den plassen der? Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 For de av dere som ikke trenger GT, se XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling PCI-Express, Tv-Out/DVI Funker fint, vær obs på at s-video utgangen er 9-pins og ikke vanlig 4-pins. - Ole Kristian Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 For de av dere som ikke trenger GT, se XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling PCI-Express, Tv-Out/DVI Er dette et lavprofil-skjermkort dA? Det var det som var mest interessant for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå