Howard Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Lavprofil GeForce 6600 med passiv kjøling Stadig flere produsenter av datakomponenter tar støyproblematikken på alvor. AOpen lanserer nå et GeForce 6600-kort med passiv kjøling. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Et steg i riktig retning! Håper de følger opp med dette, er ikke fan av skjermkort som har en støyende kjøleløsning, ville ikke brukt GF6800 Ultra om jeg hadde fått det kastet etter meg så lenge støynivået er over 21db. Kall meg følsom, men man blir bortskjemt av bærbare pcer. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 HDTV-utgang, er dette det samme som S-video, bare bedre spesifisert? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ja det er viktig. har selv 6800GT fikk på vannkjørling igår! mye bedre! det er litt dust at den viften er på 35dB ellr noe... det er høyt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) De som er ute etter et grafikkort med to DVI-tilkoplinger må dessverre se seg skuffet. Aeolus PCX6600-DV128LP har én stykk D-Sub-tilkopling, én TV/HDTV-utgang og én DVI-tilkopling.Jaja, synd det. Bare en liten presisering: DVI-porten ser ut til å være av typen DVI-I, så man kan trolig kjøre to D-sub skjermer på dette kortet samtidig. (Evt. samtidig DVI + d-sub) Flere spesifikasjoner på kortet (tallene helt nederst): http://aopen.jp/products/vga/pcx6600-dv128lp.html Og høyoppløselige bilder av det: http://aopen.jp/products/vga/images/PCX6600-DV128LP-3.gif http://aopen.jp/products/vga/images/pcx6600-dv128lp.gif http://aopen.jp/products/vga/images/PCX6600-DV128LP-2.gif Endret 19. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Synes de heller kunne hatt 2x DVI og heller hatt et adapter fra DVI -> Component eller lignende. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 HDTV-utgang, er dette det samme som S-video, bare bedre spesifisert? Det er ikke noe som heter HDTV-utgang. Det er en helt vanlig S-Video utgang som støtter HDTV oppløsninger (det vil si over 800x600). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Liker at man får flere produkter av den stille typen, antakelig blir det en resereator på meg (vannkjøling), men det er allikevel en positiv trend, som smitter over på andre komponenter. AtW Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) De som er ute etter et grafikkort med to DVI-tilkoplinger må dessverre se seg skuffet. Aeolus PCX6600-DV128LP har én stykk D-Sub-tilkopling, én TV/HDTV-utgang og én DVI-tilkopling.Jaja, synd det. Jepp, vi får fortsatt smøre oss med tålmodighet ser det ut som. Forhåpentligvis kommer Gainward med et nytt SilentFX-kort med GeForce 6600GT snart. Dette kortet bruker jeg forøvrig nå: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5552 http://www.gainwardusa.com/products/vga_980sxp.htm Dual DVI + lydløst Endret 19. mai 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Virker knallbra det! Vet noen hva kortet kommer til å koste? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Oooh. Med ett fikk mine planer for å kjøpe meg en Antec Minuet ny fart i seilene. Dette kan vi fort lære oss å like. Goody goody. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er det slik at hvis man ikke har god kjøling i pcen ellers (god luftgjennomstrømning) så blir kort med passiv kjøling for varmt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er det slik at hvis man ikke har god kjøling i pcen ellers (god luftgjennomstrømning) så blir kort med passiv kjøling for varmt? Vet ikke om man trenger god gjennomstrømning, menuten noen gjennomstørmning i det hele tatt vil jeg ihvertfall tippe at ting blir varmt og godt. AtW Lenke til kommentar
kmb Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Oooh. Med ett fikk mine planer for å kjøpe meg en Antec Minuet ny fart i seilene. Dette kan vi fort lære oss å like. Goody goody. Ja, ikke sant.. Digger den lille boksen! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er bra med flere lydløse kort på markedet. Men her i huset er det så mye bråk uansett at det vil bli minimal forskjell Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja, ikke sant.. Digger den lille boksen! Ja jeg har ikke sett den i det virkelige liv da, men som du sier, den ser søt ut. Jeg er egentlig av en eller annen syk grunn ganske glad i desktop-kabinetter, og skal mest sannsynlig kjøpe meg en desktop-maskin i sommer. Minuet har vært vurdert som kasse, men på bakgrunn av mangelen av low-profile ting hadde jeg EGENTLIG sett det fra meg, men nå kan det fort bli en slik en, i stedet for Coolermaster Cavalier 2 desktop-variant... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kan ikke de bare ta og fatte at vi har lyst på DVI. De inavlsfolkene som styrer med dette klarer forsatt ikke å fatte at vi trenger DUAL DVI. Er det så mye å be om. Perfekt kort, HVIS det hadde dual DVI. Freaking DVI. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja dobbel DVI er best. Det er jo ikke verre en å legge ved en omformer til VGA om kunder ønsker det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kan ikke de bare ta og fatte at vi har lyst på DVI. De inavlsfolkene som styrer med dette klarer forsatt ikke å fatte at vi trenger DUAL DVI. Er det så mye å be om. Perfekt kort, HVIS det hadde dual DVI. Freaking DVI. For meg personlig er det uaktuelt å kjøpe noe annet enn dual-dvi for mitt neste skjermkort. AtW Lenke til kommentar
torbx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva er sjansene for at dette kortet kommer i AGP-versjon? Faen, mitt HK tar bare AGP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå