Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg posta i lyd&bilde, men har ikke fått noe svar på ett kvarter... Jeg lasta ned traileren til elderscrolls 4: oblivion, og spilte den på vlc. så klikka lyden og det knitra ille, så jeg skrudde av og prøvde en gang til, denne gangen uten lyd. Så restarta jeg pesen, men ingen lyd da heller...ikke på oppstart, musikk, spill eller filmer. Jeg er desperat etter lyd siden jeg MÅ ha musikk når jeg skal lese til eksamen, hvis ikke stresser jeg meg sinnsykt opp. Noen her som har no svar på hva som kan gjøres...høres ut som høytalerne fortsatt virker siden det kommer en liten *klikk* når jeg skrur av og på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er desperat etter lyd siden jeg MÅ ha musikk når jeg skal lese til eksamen, hvis ikke stresser jeg meg sinnsykt opp. too bad 4 u beklager, kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er desperat etter lyd siden jeg MÅ ha musikk når jeg skal lese til eksamen, hvis ikke stresser jeg meg sinnsykt opp. Slå på radio'n da vel Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har bare klokkeradio på rommet, og den ligger litt kinkig til (måten rommet er bygd) og det går ikke an å være andre steder fordi det er 3 småsøsken som flyr rundt i huset og bråker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå