Morten K Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg har satt opp nypris på delene dine slik at du kan se selv hva de koster: CPU:550 Kr. Hovedkort:Ca 500 Kr. Skjermkort:330 Kr. Q-Tec Kabinett:Ca 400 Kr. 512MB ram:376 Kr. Pris totalt:Ca 2200 Kr. Endret 20. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
gunnarman Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Nå ble jeg skikkelig sur ass. har tørket skikkelig over alle delene med en mikrofiber klut, som suger støvet til seg, så nå er det ike et støvfnutt igjen. Enda virker ikke maskinen Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå ble jeg skikkelig sur ass. har tørket skikkelig over alle delene med en mikrofiber klut, som suger støvet til seg, så nå er det ike et støvfnutt igjen. Enda virker ikke maskinen Har du fått skrudd fast hovedkortet? Hva skjer når du prøver å starte maskinen? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) kjipt altså.. Endret 20. mai 2005 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
gunnarman Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 jepp. det er kjipt. Har fått festet hovedkortet skikkelig med trelim nå. sørget for at det ikke kom noe på delene. bare på hjørnene av hovedkortet. Det var den eneste måten å gjøre det på. maskinen starter enda ikke opp! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her er en liste over delene som jeg fikk av selger: Intel celeron d 2,4 GHz 512 mb ram MSI socket 478 hovedkort PowerColor Radeon 9250 128MB skjermkort og et kabinett det står q-tec på.. Er dette bra for 11 000 ? hva???!! er det mulig??! du har blitt skikkelig rundlurt mann! jeg hadde gidd toppen 2000kr for den maskinen. for den er ikke værd en krone mer! det er en frekk en sa%&¤#¤ som har solgt deg den! jeg hadde tilkalt forbrukersamvirket tvert! kontrakt eller ei!! verdt et forsøk! få penga tilbake! jeg blir skikkelig sint av slik svindel! Lenke til kommentar
gunnarman Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Skulle ønske jeg visste hva jeg kjøpte. det er ikke lett første gangen... Lenke til kommentar
drengen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her er en liste over delene som jeg fikk av selger: Intel celeron d 2,4 GHz 512 mb ram MSI socket 478 hovedkort PowerColor Radeon 9250 128MB skjermkort og et kabinett det står q-tec på.. Er dette bra for 11 000 ? hva???!! er det mulig??! du har blitt skikkelig rundlurt mann! jeg hadde gidd toppen 2000kr for den maskinen. for den er ikke værd en krone mer! det er en frekk en sa%&¤#¤ som har solgt deg den! jeg hadde tilkalt forbrukersamvirket tvert! kontrakt eller ei!! verdt et forsøk! få penga tilbake! jeg blir skikkelig sint av slik svindel! har lest alt her nå og sitter kun med tanken om at dette er en bløff. nekter å tro at dette stemmer Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har fått festet hovedkortet skikkelig med trelim nå. sørget for at det ikke kom noe på delene. bare på hjørnene av hovedkortet. Det var den eneste måten å gjøre det på. maskinen starter enda ikke opp! Nå tror jeg også dette er en spøk! :!: Kan du ta et bilde av det,for det der kan jeg ikke tro at du virkelig har gjort! Endret 20. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
gunnarman Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Har fått festet hovedkortet skikkelig med trelim nå. sørget for at det ikke kom noe på delene. bare på hjørnene av hovedkortet. Det var den eneste måten å gjøre det på. maskinen starter enda ikke opp! Nå tror jeg også dette er en spøk! :!: Kan du ta et bilde av det,for det der kan jeg ikke tro at du virkelig har gjort! ja jeg kan ta et bilde av det! men hvordan legger du bildene ut her? Lenke til kommentar
gunnarman Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) [img=URL her!] hva ? det fattet jeg ikke så mye av Endret 21. mai 2005 av gunnarman Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) I bunnen av kabinettet ser man på dette bildet en del gullfargede skruer. Det er disse skruene hovedkortet hviler på. Har du montert de gullfargede skruene? Hvis ikke du har de,så blir det kortsluttning over alt. Endret 21. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå