Kirikiri Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Installerte MSN Search Toolbar i går, siden Microsoft nå har sluppet ferdig versjon. Har også installert det hjemme. Og der mener jeg at det funker fint. På jobben derimot... Den har stått og indexert en god stund nå, men neimenn om den finner noe. Selv om jeg søker etter ting jeg VET det skal finne match på, så står det at den ikke finner noe. Noen som har noen tips om hvordan jeg skal få den i gang? Kirikiri Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du bruker sikkert IE kan jeg tenke meg. Vurdert å bytte til f.eks. Firefox? Den har en innebygget søkefunksjon som på standard er satt på Google. Google er bedre enn MSN, når det gjelder søking. Man kan også legge til flere søkemotorer Se i signaturen min for mer info. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nå innebærer MSN Search Toolbar en god del mer funksjonalitet enn bare det å kunne søke på nettet. Blant annet mulighet for å søke etter filer på selve datamaskinen. Slik jeg forstår det, er det denne funksjonen trådstarter har problemer med. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg kjører FireFox til alt annet enn å jobbe med SharePOint og Reporting Servies siter. Jeg gidder ikke å bruke google-boksen, jeg går direkte til google.com og har litt mer spillerom enn med googleboksen. Det samme gjelder søk på web med msn. Jeg vil ha MSN Search Toolbar til å indeksere og FINNE alle dokumenter og filer på boksen min lokalt. Slik den gjør for alle andre. Den går liksom ikke i søkemodus en gang. Har også oppdaget at standard Windows Search ikke fungerer så bra heller. Gjorde et filsøk på *.doc på harddisken, og den fant 3-4 dokumenter. Jeg har sikkert 100 word docs. Mulig det er en sammenheng. Kirikiri Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) google boksen på mozilla firefox funker jo fint Endret 19. mai 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nå er neppe MSNs toolbars det verste, men vær i utgangspunktet skeptisk til alt som heter noe med "Search", "Toolbar", "Assistant" eller en kombinasjon av disse. I beste fall stjeler slikt systemressurser, i verste fall er det spyware. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Hello? Hvilke ord i setningen "Jeg vil ha MSN Search Toolbar til å indeksere og FINNE alle dokumenter og filer på boksen min lokalt." dere ikke skjønner? Google er web, i hvertfall den som er innebygd i FireFox. Som jeg altså bruker i ca 95% av min surfing, fordi jeg vet det er bedre til en del ting enn IE er. Hvis noen vet noe om hvordan få standard Windows search til å finne alle dokumenter, slik den ser ut til å ikke gjøre akkurat nå, så skriv om det. Hvis noen har hatt trøbbel med MSN Search Toolbars LOKALE søk, så skriv om det. Drit i google. Jeg vet hva det er, og jeg bruker det sikkert 10 ganger om dagen. Søkeboks i Firefox eller ikke. Takk for svar om det tråden handler om. Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå