Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg gikk optimistisk inn på www.elderscrolls.com og sjekka ut nyheter om det nye spillet i serien: Oblivion. Der var det en trailer på 86 MB elns. Jeg lasta ned, og spilte. Da knitra det helt forferdelig i høytalerne, så jeg skrudde av vlc. Så starta jeg på nytt. Ingen lyd. Restart...ingen lyd; heller ikke på musikk eller spill. Noen som har noen som helst peiling på hva som kan ha skjedd og hva jeg kan gjøre for å få lyden tilbake? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tror neppe dette er traileren sin feil.... sjekk med andre høyttalere om det kommer lyd da. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ikke en driver eller noe sånt som ikke funker som den skal? Kan jo være på grunn av traileren hvis noe har kræsja... PS!! Har null peil på data, men det er noe lignende av hva jeg har opplevd... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 tenkte litt feil jeg. trodde du kanskje trodde det var høyttalerne som hadde streiket men det som er mest sannsynelig er vel at det er en driver som pluggen sier ja. gå inn i kontrollpanel så kan du se om driveren er øderlagt mer nøye bane: kontrollpanel-->system-->maskinvare-->enhetsbehandling-->lyd, video og spillkontrollere Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 eller prøv å reload selve maskina. prøv det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå