Gå til innhold

Den store ''Jeg hater de store trådene'' tråden


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En lignende tråd har blitt lagd før. Dette er ferdigdiskutert. Gidder ikke lete fram igjen den gamle tråden, men...

Det er treordsregelen sin feil ja :p

Men uansett, det er bedre med en stor tråd om ett emne, enn at samme ting blir diskutert i hundrevis av bittesmå tråder.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de?

Ikke egentlig, Problemet er (ihvertfall fslik jeg ser på det) at hvis den ene kjøper en genser på f.eks øh. la oss si dressmann, Så kommer en annen og kritiserer den andre fordi ''dressmann er ikke status'' o.l.

 

Så lenge jeg ikke leser i trådene er temperamentet middels, men de er jo en blemme i Ot-baren, det synes jeg.

 

(nei, jeg kjøper ikke klær på dressmann.)

Lenke til kommentar
Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de?

Ikke egentlig, Problemet er (ihvertfall fslik jeg ser på det) at hvis den ene kjøper en genser på f.eks øh. la oss si dressmann, Så kommer en annen og kritiserer den andre fordi ''dressmann er ikke status'' o.l.

 

Så lenge jeg ikke leser i trådene er temperamentet middels, men de er jo en blemme i Ot-baren, det synes jeg.

 

(nei, jeg kjøper ikke klær på dressmann.)

Dressmann er konge da. :p

 

Det var nok ironi, parodi, paradoks eller noe slikt med i bildet da han lagde tråden.

 

Yes :cool:

Lenke til kommentar
Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de?

Ikke egentlig, Problemet er (ihvertfall fslik jeg ser på det) at hvis den ene kjøper en genser på f.eks øh. la oss si dressmann, Så kommer en annen og kritiserer den andre fordi ''dressmann er ikke status'' o.l.

 

Så lenge jeg ikke leser i trådene er temperamentet middels, men de er jo en blemme i Ot-baren, det synes jeg.

 

(nei, jeg kjøper ikke klær på dressmann.)

Hah. Har du lagt merke til at de som poengterer at de har kjøpt klær på Tatler, Follestad, Insomnia eller Ferner OGSÅ får kritikk, fordi det angivelig kun er "bortskjemte sosseunger" som kjøper klær der? Det er tydelig at kritikk rettet mot de som kjøper dyre klær er lov, mens kritikk mot de som gir totalt f i klesstil og kjøper 5-pakninger med hvite t-skjorter på Dressmann er fy-fy og et resultat av "sossementalitet". :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...