Solid Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er det noen fler enn meg som begynner å synes at disse ''store'' trådene begynner å ta av. Nå synes jeg at folk kan være litt mer kreative. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det gikk et lys opp for meg. "Den store XX-tråden" gjør at treordsregelen synes det er greit.. Se på min mote-tråd, jeg satte "store" i nettopp, hermetegn. men nå begynner den jo å bli så stor at det nesten er et berettighet navn.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) En lignende tråd har blitt lagd før. Dette er ferdigdiskutert. Gidder ikke lete fram igjen den gamle tråden, men... Det er treordsregelen sin feil ja Men uansett, det er bedre med en stor tråd om ett emne, enn at samme ting blir diskutert i hundrevis av bittesmå tråder. Endret 19. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 derfor jeg kaller de de lille trådene Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 De "lille" trådene?! WTF? de små trådene da! Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Fader, er kjett med store tråder. Spesielt hvis de er om noe annet en bare crap, noe osm kan være interessant å lese om. Men så er det liksom 1000 innlegg med det Er kjedelig om du ikke har følgt med fra start da:D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 MÅ man kalle trådene for noe? kan man ikke bare si hovedemnet. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 De "lille" trådene?! WTF? de små trådene da! "Den lille xxx-tråden" feks Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Dette må jo være den store OT tråden av OT da! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og navnet på denne tråden er? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og navnet på denne tråden er? Det var nok ironi, parodi, paradoks eller noe slikt med i bildet da han lagde tråden. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg hater motetrådene, skotrådene, sokketrådene o.l. Edit: Det er like før jeg oppretter en tråd med tittelen; ''Hvem vil du drepe, Og hvordan?'' Endret 19. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de? Ikke egentlig, Problemet er (ihvertfall fslik jeg ser på det) at hvis den ene kjøper en genser på f.eks øh. la oss si dressmann, Så kommer en annen og kritiserer den andre fordi ''dressmann er ikke status'' o.l. Så lenge jeg ikke leser i trådene er temperamentet middels, men de er jo en blemme i Ot-baren, det synes jeg. (nei, jeg kjøper ikke klær på dressmann.) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de? Ikke egentlig, Problemet er (ihvertfall fslik jeg ser på det) at hvis den ene kjøper en genser på f.eks øh. la oss si dressmann, Så kommer en annen og kritiserer den andre fordi ''dressmann er ikke status'' o.l. Så lenge jeg ikke leser i trådene er temperamentet middels, men de er jo en blemme i Ot-baren, det synes jeg. (nei, jeg kjøper ikke klær på dressmann.) Dressmann er konge da. Det var nok ironi, parodi, paradoks eller noe slikt med i bildet da han lagde tråden. Yes Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvorfor hater du de da slipknot_fan? Er det fordi du er så akterutseilt på motefronten at du føler at du ikke har noe å tilføye de? Ikke egentlig, Problemet er (ihvertfall fslik jeg ser på det) at hvis den ene kjøper en genser på f.eks øh. la oss si dressmann, Så kommer en annen og kritiserer den andre fordi ''dressmann er ikke status'' o.l. Så lenge jeg ikke leser i trådene er temperamentet middels, men de er jo en blemme i Ot-baren, det synes jeg. (nei, jeg kjøper ikke klær på dressmann.) Hah. Har du lagt merke til at de som poengterer at de har kjøpt klær på Tatler, Follestad, Insomnia eller Ferner OGSÅ får kritikk, fordi det angivelig kun er "bortskjemte sosseunger" som kjøper klær der? Det er tydelig at kritikk rettet mot de som kjøper dyre klær er lov, mens kritikk mot de som gir totalt f i klesstil og kjøper 5-pakninger med hvite t-skjorter på Dressmann er fy-fy og et resultat av "sossementalitet". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Pff, dropp merkeklær og gå i BARE svart.. EDIT: Du må også tilbe djevelen, Være rar. Og ha planter i nabo-rommet. Endret 19. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Pff, dropp merkeklær og gå i BARE svart.. Hvem er det som har gjort deg innehaver av fasiten om hvordan folk skal kle seg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Pff, dropp merkeklær og gå i BARE svart.. Hvem er det som har gjort deg innehaver av fasiten om hvordan folk skal kle seg? Satan™ Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Pff, dropp merkeklær og gå i BARE svart.. Hvem er det som har gjort deg innehaver av fasiten om hvordan folk skal kle seg? Herre, så patetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå