Blåbær Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 torrent, soulseek, kazaa lite Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Uten tvil LimeWire og Torrent. ditto. ditto Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Laste ned? Fy skam! Venner sender sanger til meg via MSN, ellers bruker jeg progarchives.com ganske mye. Men ikkeno programmer her i gården. Skal sies at jeg hadde WinMX en liten stund, men det var treeeeegt og dårlig. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 bruker BearShare og DC++ Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg bruker torrent til album, men om jeg ikke finner albumet på noen torrent sider så bruker jeg DC++. Når jeg f.eks skal laste ned hardhouse og ting i den duren er jeg nødt til å bruke LimeWire siden jeg sjeldent finner hardhouse på DC++. (finner lite av det på LimeWire og men..) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har blitt skremmende gald i Limewire Pro. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bruker en privat FTP, torrents, LimeWire og SoulSeek. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 bruker bearshare for der finner jeg mest. men hvis jeg finner noe skikkelig bra kan det tenkes at jeg kjøper Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal jeg ha hele albumer bruker jeg BT og når je skal ha enkeltsanger bruker jeg Limewire pro Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Limewire, men synd at man ikke kan filtrere søk på filoppløsning slik som i Winmx. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) DC, selvsagt. Brukte IRC endel tidligere, men har ikke behov for det eller noe annet lenger siden jeg er på en privat metalhub der jeg finner alt, så å si. (Nei, ikke spør om dere kan få komme inn på den.) Endret 30. mai 2005 av Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå