jonhs Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har nå begynt på et lite prosjekt... SlumpaQen skal få en ny plass å bo Har strippet en gammel stresskoffert helt for falsk skinn, gammel lim, låser, skruer og hengsler. Har nettop begynt å lage hull til cdrom og hovedkort. Har et par bilder for dem som vil se: Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Se hva? Bilder er fint... Edit: Jeg var for kjapp. Endret 19. mai 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Stilig Hvorfor tok du av skinnet på utsiden? Hadde det ikke vært kult med det på? Hvordan har du tenkt at kjølingen skal foregå? Med lokket igjen er den vel så og si tett? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Se hva? Bilder er fint... Edit: Jeg var for kjapp. Hehe Etter helga begynner jeg å sparkle... (Har begynt, men bare for å teste) Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Stilig Hvorfor tok du av skinnet på utsiden? Hadde det ikke vært kult med det på? Hvordan har du tenkt at kjølingen skal foregå? Med lokket igjen er den vel så og si tett? Kjøling kommer etter hvert! Har en 120mm å to 80mm jeg tenkte å bruke... (en 80mm Delta for nødstilfeller ) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ser stilig ut denne ja, men kjølingen burde ikke by på for store problemer nei, som du sier, du har jo vifter Men hva med å laste opp bildene hos f.eks. photobucket.com, og legge alle i samme post? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det der så absolutt meget spennende ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå