Howard Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Catalyst 5.5 lansert ATI har lansert nye grafikkortdrivere. De oppdaterte Catalyst-driverne fikser som vanlig en rekke feil og mangler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Siden dette tross alt er et entusiastforum, så kan dere kanskje linke til 64bit versjonen også? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har Ati forbedret seg på driverstøtte til linux det siste halve året? Jeg bare lurer siden jeg ikke er så inne på linux, men har hørt at ATi har slitt med linux-støtte før. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Ati har blitt vesentlig bedre på linux i forhold til hva de hadde før, men fortsatt et langt steg å gå før de kommer på nivå med nvidia. Endret 19. mai 2005 av Malvado Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 For eksempel å implementere X800XL støtte... eneste radeon kortet deres uten Linux støtte Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er det noen grunn til å oppdatere til denne driveren for oss som ikke har noen av spillene/programmene som det er blitt rettet feil for? Jeg sto over forrige oppdatering, lurer jaggu på om jeg ikke skal hoppe over denne også! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kan anbefale denne driveren, selv om ikke syntetiske benchmarks øker så synnes jeg det er en vesentlig forbedring i bildekvaliteten og fargene i de fleste spill. Drivere føles ganske så "smooth" og spill føles at de går litt glattere. Lenke til kommentar
borgz Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) hallo. jeg er helt fjern på slike drivere (aldri vært borti en eneste driver generelt. så det jeg lurer på er åssen jeg legger den inn? hvordan skal jeg slette de gamle filene/driverene? fra Kontrollpanel/Legg til eller fjern programvare? vær så snill hjelp ^^ edit: beklager off topic tho :] on topic: xavion høres fett ut : D Endret 19. mai 2005 av borgz Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hvordan skal jeg slette de gamle filene/driverene? fra Kontrollpanel/Legg til eller fjern programvare? Ja, der sletter du det som heter "ATI Display Driver", dette sletter bare driverene. Vil du slette Catalyst Control Center må du "slette" ATI - Avinstall. for Programvaren. Så installerer du de nye drivere, enten med eller uten kontrollpanel, ved å velge ekspress etter du har kjørt exe-filen. Dette står forresten forklart på sidene til ATI. - Merker aldri noe forskjell mellom oppdateringene, men er sikkert best å ha de nyeste. Lenke til kommentar
borgz Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 takk skal du ha. har prøvd å lese, skjønte ikke :] Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 For maksimal utnyttelse av disse driverene - se litt på denne guiden. Har ikke hatt tid til å gå gjennom den selv, men jeg tror den skal være ganske så bra (og omfattende). Kom gjerne med tilbakemeldiger om resultater og tweaks!! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hmm, gir denne noe bedre ytelse i spill en forgjenger? Åssen er det med 3dmark scorene da...mer boost eller mindre?? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 For maksimal utnyttelse av disse driverene - se litt på denne guiden. Har ikke hatt tid til å gå gjennom den selv, men jeg tror den skal være ganske så bra (og omfattende). Kom gjerne med tilbakemeldiger om resultater og tweaks!! denne der så jo bra ut... Lenke til kommentar
kommando Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har aldri merka forskjell fra en driver til en annen, med mitt 9800pro :s Spiller mye openGL spill, hvor ATI ganske dårlig ytelse :/ Takk for at dere linka til nedlastningene forresten, det har jeg alltid savnet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er bra med nye drivere. Er driverene for 64-bits-windows like stabile som de for 32-bits? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå