Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hoi Skal bytte ut min 300w psu i dag med en 500w. Jeg har aldri byttet dette før og lurer på om noen har noen spesielle tips? Har lest om noen som har fått systemet sitt elektostatisk eller t.o.m. brent opp hele pcen Vil gjerne ha noen gode råd eller ting jeg må passe på at jeg ikke gjør feil. Hørtes veldig ut som en skikkelig nybegynnerpost men tar all hjelp med en stor takk Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 trekk ut kontakten først... hehe det er vel bare å løsne alle kontaktene uten å rive i stykker noe, hive ut den gamle og sette inn den nye. har alldri hatt noe problemer med psu bytte... du kan no så klart la være å fikkle borti allt annet inni der Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er greit å dobbelt sjekka den raude brytaren bak på psu. Den skal stå på 220v Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ta ut alle ledningene, Skru ut skruene, Ta psu'en ut av kabinettet, Sett inn den nye, Skru i skruene, sett inn alle kablene. Det er ikke noe problem i det heletatt! Det er like lett som å ta et glass syltetøy ut i fra kjøleskapet og inn igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå