Ustedalen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I går så klarte en venn av meg å overtale meg til å laste ned og installere msg plus. Det medfulgte masse pop-ups vinduer og en egen search bar på toppen (under fram/tilbake). Så jeg avinstallerte msg plus og kjørte en full systemscan både med Norton Antivirus 2005, SpyBot- Search and Destroy og Ad-Adware SE, og har byttet fra IE til Firefox, men like vel er pop up vinduene der. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt de? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Har du bilde av pop up vinduene? Man kan selv bestemme om man vil installere sponsorprogrammene, du har sikkert krysset av feil alternativ, desverre! Kan DENNE linken hjelpe deg. Er det det pop up vinduet/toolbaren som man ser der? EDIT: Tilføyde linkene over Endret 19. mai 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Oje! Norton powah! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352813 Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 på msn + er det bare å hakke vekk dont install third part programs tingen, så slipper du å få det. ellers kan du bruke ad-aware eller microsoft sit eget program for dette, spy remover et eller annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå