fxwz Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har engelsk skriftlig eksamen imorgen, og jeg har fått med meg ett slikt myldre ark, hvor jeg og noen klassekamerater skulle diskutere de aktuelle spørsmåla, jeg sovnet jo selvfølgelig av . Tema: Challenges Håper noen tar seg tid til å svare: 1.Hva er dine utfordringer i livet ditt? 2.Du har foreldre. Forestill deg deres utfordringer ved å ha deg hjemme. 3.Du har sikkert planer/drømmer for de neste åra dine. Hva kan disse være? 4.Hva med landet ditt? Har det noen utfordringer nå til dags, eller om noen år? Gjentar meg selv og håper at noen gidder å hjelpe meg gjennom denne myldrefasen! Mvh Tøbbi Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Ingen som vet noe om utfordringer her da? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 1.Hva er dine utfordringer i livet ditt? 2.Du har foreldre. Forestill deg deres utfordringer ved å ha deg hjemme. 3.Du har sikkert planer/drømmer for de neste åra dine. Hva kan disse være? 4.Hva med landet ditt? Har det noen utfordringer nå til dags, eller om noen år? 1. Å oppnå lykkem, og kunne definere hva lykke er for meg. 2. Angsten for at jeg skal gjøre noe galt. Uvissheten om hva jeg gjør, hvordan det skal gå med meg. 3. Å få en jobb da utdannelsen er ferdig, kanskje møte en søt jente som faktisk er verdi å tilbringe litt tid med. 4. Utfordingene mine er å gi tilbake litt frihet og muligheter til å bestemme selv. Samfunnet har utfordringer ved en stadig økning i kriminalitet. Personlig synes jeg det begynner å komme frem amerika mentaliteter... Why shold anyone stick out their neck, he's got his and i've got mine... Dette var veldig kortfattet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå