Malvado Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Dagbladet Den har en pentium 4-prosessor, med minimum 28,8 Gigahertz prosessor, en meget god 17-tommers skjerm, og 100 gigabyte harddisk, ATI grafikkort og opptil 2 gigabyte minne. Og så skulle Dagbladet kutte ut korrektur på artiklene sine, men stemmer det som står i artikkelen så skal jeg ha denne laptoppen også! Makan til kraftig monster har jeg aldri sett, må jo være revolusjon dette :!: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 He he, tydelig at de har vært her inne på forumet og forandret på artikkelen. Linken som fungerer er denne : Dagbladet etter rettning på artikkel. Hovedpoenget i denne OT tråden var jo den utrolige kraftige maskinen på 28,8Gigahertz man kunne kjøpe... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Var ikke så morsomt da sikkert bare en liten leif som ikke var så morsom Endret 19. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva var så morsomt med det a? Har sikkert 2 GB ram da.. Og 100 GB harddisk Nei, jeg er ikke datanerd, og har ikke plikt til å uttale meg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Siden trykkleifen er rettet er vel vitsen med denne tråden borte. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg