vanilla ice Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hoho, da har også jeg fått billappen. Gleder meg som en unge til å kjøre selv, uten foreldre eller kjørelærere ved min side. Hohohoho....*glis* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 grattis Danke Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gratulerer. Er ikke lenge siden jeg fikk min heller. Utrolig deilig følelse å vite at du er ferdig. Forresten, du må sikkert vente 7-9 dager på plastikk-lappen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Forresten, du må sikkert vente 7-9 dager på plastikk-lappen. Stemmer det du Men jeg driter i det. Den papirlappen jeg har fram til jeg får den skikkelige lappen er grei nok for meg Men blir jo ikke feil heller å få den andre Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ka bil har du tenkt å ha deg då(visst du ikkje har fra før) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ka bil har du tenkt å ha deg då(visst du ikkje har fra før) Nja, vi får se Tror jeg venter til sommerferien med å kjøpe bil. Må tjene litt penger først ser du. Og frem til da kommer jeg til å låne en av gamlingene sine biler Btw, har ikke tenkt på en spesiell bil, tar det som det kommer..... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvaslags bil er "din type" da? Pappa-bimmer eller en fet 240? Min type, er en tøff 240, eller en pen Cosworth Vingebil Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hæhæ, snart har jeg den også. Grusom teori Grattis forresten Endret 22. mai 2005 av Pels Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, jeg også.. har ikke lest, men strøyk med 34 feil for 2 uker siden.. må lese HARDT også ta den prøven igjen.. Fyller jo ikke føre August da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå