Arrtoo87 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei jeg lurer på hvor jeg kan få tak i speil/glass til prosjektor, jeg har knust et som er ca 6 x 6 cm tror jeg det er rødt når du ser igjennom men har en reflekterende skjer på hver side med et turkis skjer, det er det som sender lyset til den grønne og blå kanalen. Jeg har en Proxima 9200 prosjektor som dog er ganske gammel, men den fungerte fint og gjør enda bare uten GB kun med R kanal og det blir sært:P hehe. Fint om noen vet om en plass å finne det... eller så må jeg vel belage meg på å kjøpe en ny. MvH Thor Haakon Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ta først kontakt med presentationsdata i bergen og hør om de har reservedeler. Jeg aner ikke hvilke egenskaper disse speilene har, men til bakprojeksjon og lignende opplegg er det vanlig å bruke forsølvede speil. Her en den billigste plassen vi fant i den eneste diskusjonen jeg har vært borti ang temaet ... http://www.fsmirrors.com/ DrE Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vi her en egen katogori for prosjektorer som du finner her Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vi her en egen katogori for prosjektorer som du finner her og derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg