xhilerate Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvilket program anbefales for recovery av slettede bilder på minnebrikker? Min Nokia 6680 kræsjet bildene på minnebrikken (RS-MMC). Jeg har prøvd diverse programmer for recovery, og bildene kan gjenopprettes. Men, før jeg kjøper lisens, vil jeg gjerne vite hvilket program som anbefales. -xhilerate- Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jpegdump Dette programmet har jeg selv brukt ved flere anledninger, og det har funkert utmerket. Gratis er det vel også så. Les manualen så skal det gå kjapt å hente ut bildene dine. Lykke til. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du har jo Image Rescue fra Lexar. Den brukte jeg i går for å få tilbake bilder på en minnebrikke. Fungerer veldig bra den. Her er linken Lexar Lenke til kommentar
namla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har hørt at det finnes et program som kan renske opp minnekort. F.eks hvis kameraet har problemer med å lese minnebrikken, kan man bruke et slikt program. Noen som vet hvor man kan få tak i slik? Lenke til kommentar
namla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Edit: Trippelpostet!? Endret 19. mai 2005 av namla Lenke til kommentar
namla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Edit: Trippelpostet Endret 19. mai 2005 av namla Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jpegdump Dette programmet har jeg selv brukt ved flere anledninger, og det har funkert utmerket. Gratis er det vel også så. Les manualen så skal det gå kjapt å hente ut bildene dine. Lykke til. Flott! Nå slapp jeg å kjøpe program. Dette funket som en kule. )) Glimrende! Takk. -xhilerate- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå