tom^ Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Syns Pico er fin jeg :wink: Editert: mente selvsagt Pico _________________ Mvh Tom Erik Hattrem http://www.hattrem.net [ Denne Melding var redigert av: tom^ på 2002-07-14 23:44 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Pine? er ikke det et epost program da? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Pine er en (faktisk ganske så avansert) epostklient ja, mens pico er Pine Composer som følger med pine. Som nevnt tidligere er emacs ypperlig til stort sett alt mellom himmel og jord, også lese web, mansider og sjekke epost uten å være bloated :smile: Men regner med du er ute etter en WYSIWYG editor? Da kan du jo se litt på Quanta Plus+ - ikke så stor og umulig å ha med å gjøre som Frontpage men den gjør det meste alikevel Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 23:33, Dan Hansen skrev:Se emne. Var det ikke du som likte copy con? Da vil du sette stor pris på denne i linux: echo "<html>jallaheimeside-coming soon</html>" > index.html Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Hehe Langbein. Jeg kan jo alltids bruke Wine og MS-DOS, da har jeg fortsatt copy con Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 selv bruker jeg kwrite til mye (kalles Advanced Text Editor). har bra highlighting. (bruker den litt til html og C++, men den støtter vesentlig mer.) tror det er et standardprogram med KDE, (det var ihvertfall i KDE1.x-tiden ) Lenke til kommentar
Booth Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg har testa Blufish litt, men funker daarlig aa paste med den gitt. Lenke til kommentar
Zlasch Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 vi/vim funker til det meste ;> Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Heia vi[m]! Som en vis mann en gang sa: Emacs er et fint operativsystem, men mangler en god tekst editor. :razz: WYSIWYG editorer har alt blitt anbefalt tidligere... Og nano/pico anbefaller jeg ikke, dog nano vel er å anbefalle over pico. Ingen er særlig kraftige, men veldig enkle å lære. Har vel ikke syntax highlighting og sånne ting. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Følger med en helt grei sak i Mozilla. Noe lignende den som var i Netscape (Mozilla er vel det samme egentlig). Fungerer helt greit til nocom bruk. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 08:12, Dan Hansen skrev:Noe lignende den som var i Netscape (Mozilla er vel det samme egentlig). Netscape bestemte seg etter å ha lest litt av Eric S. Raymond sin litteratur (bla. The Cathedral & The Bazaar) å release Netscape som open source, og da ble Mozilla født. I dag er "Netscape" bare en kopi av Mozilla der de endrer på navnet :smile: Lenke til kommentar
termos Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 (g)vi(m) og nano er det eneste som brukes her i huset. Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Mener du Herman Tok Min Lankabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå