alf-gunnar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei! Jeg har windows xp og sp2. Når jeg starter maskinen popper det opp et innstallasjonsvindu. Det er ingen beskrivelse på hva som skal innstalleres, men når jeg forsøker å trykke "next" forsvinner vinduet og det kommer opp en feilmelding om Windows NT (husker ikke helt eksakt feilmelding). Jeg har skjekket msconfig og ingenting her er feil. Er det noen som har forslag til hva som kan være galt? Hvh Lars-Inmar Larsen Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 blir litt vanskelig å svare, om du ikke husker hva feilmeldingen var/er... men hadde vel sjekka med ad-aware eller lignende, i tilfelle det er spyware? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har du sjekket win.ini? Har du sjekket maskinen for virus? Lenke til kommentar
alf-gunnar Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Feilmeldingen jeg får: "Welcome to the Setup Wizard It is recommended that you close all other applications before continuing. Click Next to continue, or Cancel to exit setup Setup cannot continue on windows NT based systems" Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kommer dette installasjonsvinduet når logger deg inn på PC-en? Om det gjør det så kan du jo prøve å fjerne det fra oppstarten. Start - kjør - skriv msconfig å gå på oppstart, se om du finner noe klokt der =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå