ScAr_FaCe Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 etter at jeg har startet pcen min, så stopper den bare opp. jeg sitter å venter i flere minutter, uten at noe sjer. jeg trykker på "num-lock" og den slår seg hverken på eller av. men "f-tasten" kan jeg slå av å på da. jeg har formatert 3ganger pga. dette problemet. dette problemet har begynt etter jul. og jeg har hatt pcen min i snart ett år, uten å skiftet noen deler. så dette problemet har kommet nylig. noen som kan ha peiling på hvorfor dette sjer ?? takk Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kan du gi oss litt specs på PC-en din? Jeg hadde et lignende problem, da var problemet for liten strømforsyning Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Intel Pentium 4 3.0ghz nVidia Geforce 5900 250gb Western Digital 360watt strømmforsyning 512mb ram Default er på skolen nå så fikser litt mer systeminfo senere Endret 19. mai 2005 av ScAr_FaCe Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 La PC-en stå på en liten stund. Slå av pcn, kjenn om skjermkortet er varmt, gå også i BIOS å sjekk temperaturen på CPUen din. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 cpu temperaturen er 48 grader.. og skjermkortet kjentes ikke noe spesielt varmt ut.. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 ok, jeg fant ut noe nytt. når pcen klikker å jeg restarter den, så har jeg ikke drivere til trødlås kortet mitt så jeg må reinstalere det. kan det kanskje ha noen sammenheng med at det er driverne til trådløs kortet mitt som gjør pcen slik ? kortet heter : Tocom Sky@cer PCI 154G Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Har det samme problemet. Pcen stopper opp, og det står MACHINE_CHECK_EXCEPTION. Tror det er strømforsyningen som gjør det. Jeg tror jeg har instalert windows 4-5 ganger pga det . Nå har tilmed alt slettet seg innpå harddisken .... Endret 26. mai 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 kommer ikke noe "MACHINE_CHECK_EXCEPTION" til meg da. den bare stopper. har jo aldri hatt noe problem med dette før da. rart at det plutselig kom liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå