strawfoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Heisann! Jeg snuser for tiden på Dell Precision 9300, som virker veldig interessant. Jeg trenger den i forbindelse med studier til høsten, så sånn sett er det ikke nødvendig å anskaffe den før det strengt tatt er nødvendig. Spørsmålet mitt er om det virkelig er merkbart billigere å kjøpe bærbare datamaskiner om sommeren? Hvor stort avslag kan jeg regne med? Bør jeg kjøpe i juli? Jeg vil ikke bruke noe særlig mer enn 12000 kroner. Jeg holder ikke på med så mye spill, men vil gjerne ha muligheten. Geforce-kortet synes jeg virker litt dyrt. Er de andre alternativene for grafikkort brukbare til noe som helst, eller kan jeg bare glemme alt som heter spill? Ellers er jeg litt usikker om jeg skal oppgradere skjermen. Er det noen som har et screenshot av en webside, et skrivebord eller lignende? Det kan være greit å se på forhånd. Mvh. strawfoot Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Om du bare spiller litt i blandt duger det ati x300 kortet fint. Resten av spørsmålene dine vet jeg ikke svaret på Lenke til kommentar
strawfoot Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Så late dere er! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Late fordi de har andre ting å gjøre? Vent heller til noen har tid til å svare. Når det gjelder priser så varierer det ofte, og Dell har enkelte ganger gode tilbud og andre ganger ikke så gode tilbud. Ikke sikkert å si når de gode tilbudene kommer. Lenke til kommentar
strawfoot Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Late fordi de har andre ting å gjøre? Vent heller til noen har tid til å svare. Når det gjelder priser så varierer det ofte, og Dell har enkelte ganger gode tilbud og andre ganger ikke så gode tilbud. Ikke sikkert å si når de gode tilbudene kommer. Nå, kommentaren var vel ikke akkurat seriøst ment. Selvfølgelig har jeg forståelse for at folk ikke har tid eller mulighet til å svare. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvis du har tålmodighet til å "ligge på lur" så dukker det opp fine demo-tilbud... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå