Howard Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ATI R520 blir Xaveon? ATIs kommende grafikkbrikke med kodenavn R520 blir trolig offisielt kalt Xaveon og kommer i fire versjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Lurer på hvor dem har fått det navnet ifra.. http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.ph...ighlight=xaveon Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Radeon høres ikke bra ut det heller. Da er Xaveon bedre... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Radeon høres ikke bra ut det heller. Da er Xaveon bedre... Synes ikke noen av de er så veldig bra ut. Men synes Radeon er best av de to navnene. Endret 19. mai 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Radeon er jo ganske kult, men xaveon var jo helt på trynet...! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg tror at det er riktige opplysninger, om flere av disse tingene. By court order, all content pertaining to the directories and subdirectories of http://www.geocities.com/xaveon_xt has been removed by the domain provider. Legal notices issued to Yahoo! and it's associates by the following corporations and their associates indicate the violation of several non-disclosure agreements: (a) Dell Corporation, (b) Intel Corporation, © ATI Canada, (d) Creative Corporation and (e) Logitech Corporation. Tviler på at Dell, ATI og intel krever at noen fjerner falsk informasjon. Njaal PS: den 4GHz kan også være ålreit Endret 19. mai 2005 av Njaal[NOR] Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 To Xaveon-kort i AMR-modus skal yte 60 til 90 prosent bedre enn ett enkelt kort, og skal ifølge rapportene være 2,5 ganger kraftigere enn to GeForce 6800 Ultra i SLI-oppsett Dette er jo bare rått, men kanskje SLI ikke blir et hovedvalg etter dette? da man ser det yter 2,5 ganmger bedre enn et 688 Ultra i SLI så virker dette lovende... Gleder meg til tester av Xaveon kort, håper da på en sammenligning som kan bekrefte en slik ytelses forskjell... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvis den virkelig yter 2,5 ganger enn 2 GeForce 6800 Ultra, så kjøper jeg de hvis jeg har penger. Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvis den virkelig yter 2,5 ganger enn 2 GeForce 6800 Ultra, så kjøper jeg de hvis jeg har penger. samme her.. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ' date='19/05/2005 : 10:45'] Jeg tror at det er riktige opplysninger, om flere av disse tingene. By court order, all content pertaining to the directories and subdirectories of http://www.geocities.com/xaveon_xt has been removed by the domain provider. Legal notices issued to Yahoo! and it's associates by the following corporations and their associates indicate the violation of several non-disclosure agreements: (a) Dell Corporation, (b) Intel Corporation, © ATI Canada, (d) Creative Corporation and (e) Logitech Corporation. Tviler på at Dell, ATI og intel krever at noen fjerner falsk informasjon. Njaal PS: den 4GHz kan også være ålreit Ja, samt Audigy 3 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvis den virkelig yter 2,5 ganger enn 2 GeForce 6800 Ultra, så kjøper jeg de hvis jeg har penger. 2 kort yter 2.5ganger så mye... ikke 1 kort Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ifølge VR-Zone.com skal ATI Xaveon komme i fire utgaver: XT, Pro, Standard og HD. Jeg er spent på hva HD-utgaven har å tilby. Jeg håper det er en slags laveffektsutgave. (Ala. Opteron HE) så vi slipper å sjekke strømprisen før vi vet om vi har råd til å bruke kortet Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg må nok bare være enig med MistaPi her, i mistanke om at Xaveon-navnet kun er et blaff av et rykte som oppsto og døde i begynnelsen av Mai, men som VR-Zone nå har vekket til live igjen.. Internett er en fæl plass for ryktespreding og misforståelser... Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Navnet var forferdelig stygt, men to slike kort i AMR blir 2,5 ganger sterkere enn to 6800Ultra i SLI - det er jo fantastisk! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ,19/05/2005 : 10:45] Jeg tror at det er riktige opplysninger, om flere av disse tingene. By court order, all content pertaining to the directories and subdirectories of http://www.geocities.com/xaveon_xt has been removed by the domain provider. Legal notices issued to Yahoo! and it's associates by the following corporations and their associates indicate the violation of several non-disclosure agreements: (a) Dell Corporation, (b) Intel Corporation, © ATI Canada, (d) Creative Corporation and (e) Logitech Corporation. Tviler på at Dell, ATI og intel krever at noen fjerner falsk informasjon. Njaal PS: den 4GHz kan også være ålreit Ja, samt Audigy 3 Skrivd masse tull i DOS og later som det er sys spec Det kan jeg klare også Bare at jeg har audigy 4, og en intel p4 4.5ghz (som aldri ser dagens lys annet enn den jeg fikk av intel siden jeg er så god kamerat) Lenke til kommentar
colakork Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke for å være sær her, men ærlig talt syntes ikke det hørtes allverden ut. Tospann av G70 skal da være 4x raskere enn SLI 6800U. (Ett kort litt over 2x raskere enn 6800U..). Mvh Daniel Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen som kan fortelle hva disse ryktene går ut på, da siden som alle disse forumene linker til er nede? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvor ble det av klypa med salt? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Så kommer ATI med R620 til neste år som yter like bra som to R520 kort... Jeg for min del holder meg til ett kort tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå