Phyro Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Noen som har kjennskap til dette kortet? Skal ha meg et GF4 kort. Dette har jo også video-inn, det har jeg forsåvidt bruk for. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Har det, vifta bråker for mye etter min smak, men det får jeg ordne etterhvert. Minnet var på 4ns, så skal kunne kjøre minst 250MHz (500MHz DDR), men har ikke testet å overklokke enda. Det som følger med er: Kabel for composite/s-video, inn og ut. InterVideo WinProducer v2 InterVideo WinDVD v3.1 Driver CD Brukermanual Video-inn/ut styres av en Philips SAA7108E, grei nok, holder til å ta opp småting fra TV eller video. Testa med et par musikkvideoer fra MTV. Skal du ha bedre kvalitet må du kjøpe deg hardware mpeg kort. Noe som anbefales hvis du hadde planer om å overføre alle videofilmene dine til DVD =). Eneste minus, er at det ikke var nyeste versjoner av WinProducer og WinDVD som fulgte med. Edit: Fornøyd nå Ludde =) [ endret av FBEN den 2002-07-16 03:30 ] Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 heh når skal dere lære dere: 500mhz ddr-minnebus er IKKE 500 mhz.. det er en salgsgimmick fra nvidia sin side :/ det er 250x2 >_< 4 ns aksesstid = 1000 ms / 4 ms = 250 mhz det er den FYSISKE begrensningen på minnet. det at den leverer data 2 ganger pr klokkeslag gjør den IKKE til 500 mhz kjøp deg heller et ATi (bba) Radeon 8500LE-kort fra quad.no med 3.6 ns minne.. så kjøper du et tvtunerkort for penga du sparer og vips grimlende 3d, suveren 2d, fantastisk tv-ut og tvtuner som er 3x bedre enn den som er implementert på det kortet du snakka om, hvis det ikke bare er compositt-in istedetfor tvtuner dah Lenke til kommentar
danandre Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hehe. høres ut som du har peiling :razz: Har du det du skrev der eller? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 yes =) får 8000 3dmarks på min 1,4 tbird, 256 twinmos cas-2 ddr-ram.. kjøpte built by ati fra quad for 1327,- (det har bedre minne enn hercules sine (3,6 vs 4)) + dobbel ramdac = "du kan bruke 2 vga-skjermer på én gang.. ikke bare én vga+dvi.. menneh flasha biosen fra ntsc til pal og opptil 250 mhz (har ikke tatt mer pga lav spennning; trenger voltmodding) -> http://larse.skrotnisse.net/xo/pc :o) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 GF4ti4200 kortene har også dobbel ramdac, og yter klart bedre enn r8500 kortene, da de kan klokkes til nesten ti4600 specs. "ns" ratingen på ram'en har sjelden så mye å si, jeg har selv sett ram med 3,6 ns som har klokket langt bedre enn 3,3ns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå