Caliber Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei. Fant denne hos komplett, og har lenge vært på utkikk etter en fjernkontroll til pc'en for styring av winamp etc. Hørt mye bra om ati remote wonder, og syns da de to ligner veldig. Hvor ligger forskjellen? Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Ingen som kan opplyse meg...? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Bumping er kun tillatt etter 24 timer Jeg har Remote Wonder, og den er ganske bra den. Den har noen knapper som er programmerbare gjennom programvaren som følger med, samt støtte for plugins. Det finnes et utall av sistnevnte, det er bare å google. Selv bruker jeg plugins til Media Portal, Windvd 6 og en master volume plugin i tillegg til at jeg har konfigurert noen knapper selv. Gidder man i tillegg å sette seg inn i Girder er mulighetene bortimot ubegrenset. Fjernkontrollen har god rekkevidde og virker faktisk gjennom vegger. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Bumping er kun tillatt etter 24 timer Jeg har Remote Wonder, og den er ganske bra den. Den har noen knapper som er programmerbare gjennom programvaren som følger med, samt støtte for plugins. Det finnes et utall av sistnevnte, det er bare å google. Selv bruker jeg plugins til Media Portal, Windvd 6 og en master volume plugin i tillegg til at jeg har konfigurert noen knapper selv. Gidder man i tillegg å sette seg inn i Girder er mulighetene bortimot ubegrenset. Fjernkontrollen har god rekkevidde og virker faktisk gjennom vegger. Men er de to produktene jeg nevner i førstnevnte tråd de samme, bare navngitt forskjellig? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Kjenner bare til den jeg har selv. Sorry! EDIT: Noen sekunders googling, og jeg kan fortelle deg at denne er identisk med den som ligger på stuebordet foran meg. Endret 19. mai 2005 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå