Gå til innhold

Remote wonder = remote bob 1/2?

Anbefalte innlegg

Hei.

Fant denne hos komplett, og har lenge vært på utkikk etter en fjernkontroll til pc'en for styring av winamp etc. Hørt mye bra om ati remote wonder, og syns da de to ligner veldig. Hvor ligger forskjellen? Setter stor pris på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bumping er kun tillatt etter 24 timer ;)

Jeg har Remote Wonder, og den er ganske bra den. Den har noen knapper som er programmerbare gjennom programvaren som følger med, samt støtte for plugins. Det finnes et utall av sistnevnte, det er bare å google. Selv bruker jeg plugins til Media Portal, Windvd 6 og en master volume plugin i tillegg til at jeg har konfigurert noen knapper selv.

Gidder man i tillegg å sette seg inn i Girder er mulighetene bortimot ubegrenset.

Fjernkontrollen har god rekkevidde og virker faktisk gjennom vegger.

Lenke til kommentar
Bumping er kun tillatt etter 24 timer ;)

Jeg har Remote Wonder, og den er ganske bra den. Den har noen knapper som er programmerbare gjennom programvaren som følger med, samt støtte for plugins. Det finnes et utall av sistnevnte, det er bare å google. Selv bruker jeg plugins til Media Portal, Windvd 6 og en master volume plugin i tillegg til at jeg har konfigurert noen knapper selv.

Gidder man i tillegg å sette seg inn i Girder er mulighetene bortimot ubegrenset.

Fjernkontrollen har god rekkevidde og virker faktisk gjennom vegger.

Men er de to produktene jeg nevner i førstnevnte tråd de samme, bare navngitt forskjellig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...