Gå til innhold

Spillverket.no: Rydding i forum-genrèr

Anbefalte innlegg

bare tenkte på muligheten til et litt større forum, feks:

Hovedkategori: Konsoll

underkategorier:

Xbox

Playstation 2

Playstation

PSP

osv...

Hovedkategori: Spill

Underkategorier

Eventyr

Action

First person shooter

osv...

Da blir det ikke bare et mer ryddig forum, men også et mer fyldig forum, folk finner lettere frem og nye medlemmer skriver kanskje mer...

( PS : trenger dere mer info om ideèn, bare å spørre :D )

EDIT OG samtidig ha en hovedkategori for klaner/guilds i feks, WOW, AO og diverse spill..EDIT

Endret av Specter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsettet som er nå, er jo forholdsvis likt da. Egen sekjson for konsollspill, og egen for pc spill. Egen kategori for guilds/klaner, og de mest populere spillene har egen kategori. Så alt i alt, vil jeg påstå at den nåverende ordningen er utmerket!

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg dette som noen ideell løsning. Vi ville endt opp med en lang rekke praktisk talt tomme kategorier, og det ville tatt en evighet å bla seg gjennom dem alle, om man skulle være interessert i mer enn ett spill eller én plattform. Synes ikke man skal separere alt som kan separeres. Dagens oppsett fungerer ypperlig. :)

Lenke til kommentar

det er da ikkje lenge sidan det vart "rydda opp" på forumet. og vist eg ikkje huske feil, så var det eit alternativ som likna på det du anbefaler, men dette vart altså nedstemt.

personleg så er eg stor fornøyd med dagens forumoppbygging, og håper at det vil fortsette sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...