Dahl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei hei! Jeg har skrevet et par små artikler, og planlegger også å skrive litt lengre artikler. Hvordan kan jeg få send inn disse artiklene til gokjenning, slik at de eventuelt kan bli lagt ut på HW-nettverket? Jeg lurer også på hvordan selve systemet fungerer. Får kun fast ansatte lønn? Gir dere lønn til frilansere? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei, send gjerne slikt til [email protected], så tar vi en titt på stoffet og vurderer om det skal publiseres Frilansere får en økonomisk godtgjørelse per publiserte artikkel. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Greit, takker for svar. Edit: Hva skal til for å få økonomisk godtgjørelse? Og hvordan beregnes summen? Endret 19. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Howard Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei, utgangspunktet er at alle som får sine artikler publisert får en godtgjørelse for artikkelen. Størrelsen på godtgjørelsen er bl.a. avhengig av hvor omfattende artikkelen er, f.eks. antall ord. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Skjønner. Takker for svar, sender deg mail senere i dag/til helgen. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Et spørsmål, gjelder det også søstersidene, eller kun hw.no sine sider? Før jeg har skrevet en sammenligning av søkemotorer, og har tankt på å sende denne til programmer.no. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Et spørsmål, gjelder det også søstersidene, eller kun hw.no sine sider?Før jeg har skrevet en sammenligning av søkemotorer, og har tankt på å sende denne til programmer.no. Ey! Idétyv! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=412010 For å sende inn artikler til programmer.no kan du foreksempel ta kontakt med Vegard (ansvarlig redaktør) på [email protected]. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Ja det viste jeg. MEn jeg lurte på om det var en godtgjørelse for de som blir lagt ut på programmer.no. Toskete skrevet av meg Hm, jaja, du fikk ideen før meg! Siifra hvis du vil ha det jeg har funnet/skrevet allerede, så skal du få det! Endret 21. mai 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 I følge Vegard får man ca. 70 kroner per side artikkelen er på fra programmer.no, men du kan ikke "ta de ut" før du har 5000. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 I følge Vegard får man ca. 70 kroner per side artikkelen er på fra programmer.no, men du kan ikke "ta de ut" før du har 5000. Sjakktrekk om man ikke skriver mer enn 2-3 artikler da.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå gjør ikke alle det for pengene da, men hvis man er litt aktiv innen et felt man har interesse for så er det greie lommepenger Uansett er det morsomt å kunnne skryte av at man er skribent med jevne publiseringer Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Pluss at dere/de sikkert er veldig ivrige i å skrive fine attester? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå