Gå til innhold

Garanti på boxed vifte

vaz

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg skal kjøpe meg et nytt system, og vurderer da å kjøpe med en p4 1.8 boxed verson. Jeg tenkte å prioritete en litt stillegående pc denne gangen, så jeg lurer på en ting..

Vist jeg kjører en boxed cpu inne i et nesten isolert kabinett og cpu'n ryker pga overoppheting, får jeg da ny cpu på garantien?

Og er det mulig å finne ut om jeg har klokket cpu'n i tilfelle?

På førehånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uansett, så er d meget vanskelig å svi av en P4 NW cpu eller en P4 i d hele tatt :grin:

selv med min 1,8A NW @ 2,4 har max load på 43 grader (la oss si 50 uten noen kabinettvifter) så vil den jobbe saktere når tempen stiger :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-17 13:31, [sETE] skrev:

uansett, så er d meget vanskelig å svi av en P4 NW cpu eller en P4 i d hele tatt
:grin:
selv med min 1,8A NW @ 2,4 har max load på 43 grader (la oss si 50 uten noen kabinettvifter) så vil den jobbe saktere når tempen stiger
:grin:

Er dette med en boxed vifte, eller hva slags vifte er det i tilfelle?

Lenke til kommentar
Quote:

vaz skrev (2002-07-14 23:03):

Hallo

Jeg skal kjøpe meg et nytt system, og vurderer da å kjøpe med en p4 1.8 boxed verson. Jeg tenkte å prioritete en litt stillegående pc denne gangen, så jeg lurer på en ting..

Vist jeg kjører en boxed cpu inne i et nesten isolert kabinett og cpu'n ryker pga overoppheting, får jeg da ny cpu på garantien?

Og er det mulig å finne ut om jeg har klokket cpu'n i tilfelle?

På førehånd takk

Nei, Om de kan finne ut om du har overklokket er eg ikke sikker på. Men et trent øye til noen av intel folk kan vel se det, Men eg har ikke hørt om en p4 1.8boxed cpu som er brent/svidd her inne på forumet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...