maxschnell Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei! Spørsmål ang. oppsett av fotobokser vha POI-Warner... Er det slik at en fotoboks vil gi deg advarsel uansett hvilken vei du kjører? Altså: la oss si at det på ei strekning kun er fotoboks på den ene siden av veien. Hvordan skal en da få det til slik at en kun får advarsel når en kjører MOT fotoboksen - og ikke når en kommer bak fotoboksen også? Blir jo litt misvisende med en advarsel når en kommer bak fotoboksen... ;-) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kan du ikke leve med det? Lenke til kommentar
maxschnell Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Kan du ikke leve med det? Jo, jeg kan leve med det, men det er litt irriterende når en fotoboks den ene veien skal ta biler som kjører over 50, mens den i den andre retningen skal ta biler som kjører over 60. Så kommer jeg i 60 - som er lovlig den ene veien - og da sier navigasjonssystemet at jeg kjører for fort (jmf. at den "tror" det er 50-boksen som gjelder). Det MÅ da være en måte å unngå dette på? Lenke til kommentar
Whatefu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Dersom du bruker TomTom sine fotoboksdata varsler den i riktig kjøreretning. Det er et thread som beskriver det i dette forumet. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 En fartsgrense gjelder da vitterlig begge retninger...? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fartsgrensen gjelder der fotoboksene kan ta deg, samt i 50-soner og ned . TomTom hører man mye bra om. Prøv det, om det er slik som Whatefu sier Lenke til kommentar
maxschnell Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Dersom du bruker TomTom sine fotoboksdata varsler den i riktig kjøreretning. Det er et thread som beskriver det i dette forumet. Jeg bruker den. Den varsler både på fotobokser som står i riktig retning og i "feil" retning. Jeg tror dette mer er avhengig av hvilken type fotoboks du bruker. Med TomTom er det nok sikkert slik at den varsler i korrekt retning, men jeg hadde håpt at noen visste om tilsv. for Medion sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå