Gå til innhold

min nye PC

Anbefalte innlegg

Som i titelen er dette min første PC.. jeg hadde ikke tengt å bruke så mye, men 3-4k blir nok bra...

2 USB 2.0 i front og 4 bak

128 MB Radeon 9250 Skjermkort, TV out

Surround 5.1 Lydkort

Nettverkskort

AMD Sempron 2500+ CPU

512 MB PC3200 RAM

CD Brenner (52x)

Sort eller Hvitt kabinett (valgfritt)

160 GB 7200 RPM Harddisk

Lyd tilkoblinger i front

Trådløs Tastatur og Mus

så hva synnes dere?

Endret av ("-)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så hva synnes dere?

Det der er ikke en gaming pc.

Skjermkortet er mildt sagt dårlig.

512MB ram er i minste laget på en gaming pc.

Trådløs mus og tastaur til for eksempel CS funker ikke så bra som med ledning.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Siden du spør hva vi syns, er det nok desverre som Morten K sier, dette kan neppe kalles en "gaming pc"

Hvis du har tenkt å spille nyere spill med nogenlunde flyt trenger du nok rett og slett mer "krutt" enn det du oppgir.

Spar opp litt mer penger, og/eller vurder en brukt maskin kanskje. Vil tro du kan få mer spillytelse for pengene da.

Lenke til kommentar
Patch Skrevet 20/05/2005 : 13:40

Hva med dette?   

Med fare for å bli halshugget, tør jeg ikke å anbefale den, men prisen er vel nokså grei 

Ja det er jo ikke prisen som er problemet, forøvrig er jo dette værre enn trådstarters forslag. "gaming pc" med innebygd grafikk kort blir vel kanksje ikke det vasseste...

Lenke til kommentar

Skal du ha skikkelig "gaming-pc" bør du betale litt ekstra for et bra grafikkort, slik at du kan ha det en stund. Da slipper du å oppdatere igjen om noen få måneder.

Hva med f.eks. ATI Radeon X800 eller lignende, det har jo gått ned i pris i det siste. Da har du i alle fall et bra et.

Ville gått for 1 gb med ram jeg da.

Hva skal du med cd-brenner når du kan få DVD-brenner for litt ekstra. Det er jo mye bedre det, men kanskje du har 52X Cd-brenner allerede.

Lenke til kommentar

Som det har blitt sagt før her så burde du spare opp litt mer penger. helst dobbelte av hva du har tenkt til og bruke nå. Kjøper du det oppsettet du har satt opp kommer du til og bli veldig skuffa.

Minimum skjermkort på en "gaming pc" idag bør vel være nvidia geforce 6600GT.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...