abene Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Falsk sikkerhetsoppdatering oppdaget Microsoft sender ikke ut sikkerhetsoppdateringer via e-post, men svindlere og virusforfattere utnytter alle muligheter for å spre ondsinnede programmer. Nå er det oppdaget en ny "oppdatering" av denne typen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 er nesten litt rart at folk framleis går på desse triksa. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 det neste blir vel at svindlere sender ut falske telefon-adaptere for ip-telefon, angivelig sendt fra "Telio", "IP24" osv. disse adapterene bruker en "underleverandør" som er langt dyrere en din opprinnelige leverandør. og du sitter igjen med stor regning eller har eg gitt en god ide videre nå? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 de har sikker brukt no sånt som fakemailz.com Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror vi må aktivt advare folk mot oppdatéringer via e-post. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 det neste blir vel at svindlere sender ut falske telefon-adaptere for ip-telefon,angivelig sendt fra "Telio", "IP24" osv. disse adapterene bruker en "underleverandør" som er langt dyrere en din opprinnelige leverandør. og du sitter igjen med stor regning eller har eg gitt en god ide videre nå? Du må elimineres, du vet for mye. :!: Kanskje det kommer etterhvert? Ideen er hvertfall ikke dårlig, men det skal litt til at det blir utbredt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå