ulin Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Har prøvd stort sett alt av instruksjonssider for oppsett av DC++, men jeg får hele tiden denne meldingen(se bilde). Jeg må inn å forandre på oppsettet i DC++ hver gang jeg åpner for å være i aktiv modus, men noe må da være feil. Har Telnettet routeren og mener har forwardet portene på riktig måte. Noen som har noen tips der ute....har slitt med dette i lengre tid....vet ikke om det har noen praktisk betydning....jeg får stor forskjell på antall treff i aktiv og passiv...men noe er tydeligvis ikke som det skal.. Setter pris på enhver kommentar Endret 19. mai 2005 av ulin Lenke til kommentar
Hakon_H Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du må slå av UPnP instillingene i dc++. De ligger under avanserte instillinger Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Prøvd å skifte til oDC Endret 19. mai 2005 av Zer0z Lenke til kommentar
ulin Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Du må slå av UPnP instillingene i dc++. Jepp....det funka fint....ikke at jeg skjønner hvorfor men...Takker så mye! Lenke til kommentar
Hakon_H Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Bare hyggelig. Hvis du skal bruke UPnP må du installere det på windows også, men du må passe på at modemet/routeren støtter det. Fordelen med UPnP er at da slipper du å åpne porter i routeren, DC++ og MSN Messenger åpner da selv de portene de har bruk for. Endret 19. mai 2005 av Hakon_H Lenke til kommentar
ulin Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hehe....nå virker ting....tror alt skal få være som det er en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå