samemann Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Har hatt litt småproblemer med pcen min. Når jeg feks skal spille, se film eller i det hele tatt gjøre noe , så fryser pcen i ca et halvt sekund hvert 30sec-1min . Har formatert og kjørt virusscan og hele pakka, skifta drivere i hytt og gevær, men ingenting ser ut til å hjelpe.. Kan det være noe galt med hovedkortet, feks at det kommer i kontakt med kabinettet elle rno ..? Noe forslag på hva som kan være galt? 865PE NEO2-PFS Mainboard S-478 Intel 865PE ATX Audio LAN SATA 800MHz Retail Pentium 4 mPGA-478 2.8GHz 800MHz 512kB Memory 512MB PC-400 DDR PC3200 Orginal VGA-Card Radeon 9600 256MB AGP DVI TV-Out DX9 Kjører XP sp2 Pro Endret 19. mai 2005 av samemann Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kan være skjemkortet da. Om hovedkortet hadde komt i kontakt med kabinettet vil jeg tro det hadde kortsluttet. Jeg vil helst ikke si noe siden jeg ikke aner hva som er gale. Men det kan være skjemkortet som tuller seg. Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spill i 15-30 min, så sjekker du hvor varm f.eks skjermkortet er. Kan bli slik pga skjermkortet er for varmt, sjekk også prosessor temperaturen, gjennom f.eks BIOS. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tipper du har for varmt skjermkort. Har du noen vifter i kabinettet? Lenke til kommentar
samemann Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) har en fin vifte som surrer og går. Tempen ligger på akkurat passe, så tror ikke det er der problemet ligger. Det her problemet starter faktisk å gå meg skikkelig på nervene! Er skikkelig irriterende med små "pauser" i spill/filmer/serier hele tiden Noen andre forslag ? EDIT: Tok faktisk av ene dekselet og satte en svær vifte for å få det kjøligere, men det hjalp veldig lite Endret 20. mai 2005 av samemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå