Gå til innhold

Age of Empires - Diskuter info fra E3!

Anbefalte innlegg

Som dere alle vet har jo nå Age of Empires III blitt vist fram på E3,

her kan dere rett og slett diskutere infoen som dere fikk fra E3, her på denne siden. kan dere finne videon.

Scroll ned til der det er en timeplan for E3 og under Wednesday, skal dere finne

der det står "War of the worlds" under der vil dere ha muligheten til å trykke på "stream for free".

Hvis dere vil hoppe over starten, så bare begynn på 7minutter, da starter det :cool: . Vet ikke hvor lenge det varer, har ikke fått sett ennå, men sikkert et kvarter. (håper og tror jeg :D )

Vet det allerede er en tråd om Age of Empires III, men følte dette skulle få sin egen tråd, hvis moderatorer er uenige får dere vel bare stenge den.

Edit: Så de 3 første minuttene, helt sinnsykt :dribble:

Edit2: Hvis tråden forblir åpen, kommer jeg tilbake med fler linker i førsteposten når jeg

kommer hjem, men nå må jeg gjøre meg klar til å rekke bussen.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel,først så vil jeg si at spillet,grafikkmessig så veldig bra ut.

Men..jeg har noen men,som jeg lurer på.

Det første jeg reagerte på var at "likene". Det vil si de som ble drept under demonstrasjonen av spillet,ble borte..ganske så raskt.

sikkert fint for de med tregere maskiner/graffikort.

Men jeg HÅPER virkelig ikke dette blir standard i spillet.

Stemningen blir IKKE den samme,om bakken etter noen sekunder blir bar,der en soldat faller..at han "synker" ned og blir borte.

Er fysikken rett ?

Med dette mener jeg...vil et hus kunne falle mot høyre,eventuelt venstre side..om det blir truffet/skadet på rett måte.

Eventuelt rase sammen om det blir truffet midt på.

Det beste var jo om effektene i spillet sto i forhold til grafikkort/maskinens styrke.

Slik at det fysiske og effektmessige ble mer realistisk,kontra hardware.

Under intervjuet nevnte han noe om effekter en ikke kunne se,med dagens grafikkort. "Theres actualy stuff we've made in this game,that you can't see yet on a video card that exists"

Fikk ikke noe deffinitivt svar på disse spørsmålene ved å se filmklippene.

Noen andre som hvet ?

Endret av mirene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...