ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nextgen: eg trur nok at du har misforståd meininga med denne bloggen. den er ikkje meint for å gi ein oversikt over ps3 og dens moglegheiter, men derimot å gi eit innblikk i korleis forfattaren opplevde denne presentasjonen. den skal vere personleg. er du ute etter ein artikkel om ps3, der du får alt sakleg presentert, så bør du lese denne: http://gamer.no/art.php?articleId=15982 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Akkurat. Dette er ein blogg, altså personlege meiningar om noko. Ville eg skrive ein artikkel om detaljane på PS3, hadde eg gjort det, men dette er heller ein artikkel om mine opplevingar på E3. Eg er ikkje xbox-fanboy, eg likar alle konsollane, og ventar også på alle. Problemet mitt med Sony, er at dei i staden for å vise oss kva som kjem. Brukar 90% av ein pressekonferanse på å fortelje oss ting som vi alle veit frå før, både statistikk og om spel. Det kan vere interessant på riktig tidspunkt, men ikkje når alle sit og ventar på neste generasjon. MS gikk rett på sak, fortalte oss det vi ville vite, og laga eit flott show. Sony har mange flotte nye ting å vise fram, men viser dei kunne til "viktige" medium, altså først og fremst medium frå USA. Skal eg lyge og sei eg syns dette er kult? Nei, trur ikkje det Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ang europa vs USA, har noken sett ei oversikt over antall solgte konsollar i Europa vs USA? I alle fall skandinavia, Frankrike, Tyskland og Storbritannia går eg ut i frå det er stort salg, og er ett par millionar vi snakkar om her. Litt meir usikker på korleis utbredelsen er i land som Hellas, Spania. sony må uansett prioritere største marknaden først... går stort sett minst eitt halvt år frå ting vert lansert i Japan til det ryktast om det her. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jo, så videoen fra konferansen og må si den var noe av det kjedeligste jeg har sett, når det er sagt må jeg si jeg sperret opp øynene når jeg så realtime Subsurface Scattering effekter (gjennomsiktig hud) og den nye Unreal Engine. Playstation 3 kommer til å bli en kickæs maskin, spørsmålet er vel hvor lenge folk klarer å vente, og hvor mange kule spill som kommer ut i begynnelsen av "releasen". Spør du meg så tror jeg Sony er nervøse i og med at pressekonferansen var så dårlig, at de kommer til å lansere PS3 noe tidligere. Om det vil hjelpe er ett annet spørsmål, i og med at det går utover kvaliteten på spillene. En annen ting jeg merket med PS3 var at den hadde støtte for BlueRay plater, det er også et pluss, for noen. Endret 3. juni 2005 av Ferber Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En annen ting jeg merket med PS3 var at den hadde støtte for BlueRay plater, det er også et pluss, for noen. vist blueray slår igjennom ellers på markedet så er det positivt, men vist blueray blir ein flopp (tviler på at dette skjer), så sitter sony med skjegget i postkassa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) En annen ting jeg merket med PS3 var at den hadde støtte for BlueRay plater, det er også et pluss, for noen. vist blueray slår igjennom ellers på markedet så er det positivt, men vist blueray blir ein flopp (tviler på at dette skjer), så sitter sony med skjegget i postkassa. Om ikke BD blir formatet for fremtidens filmer, vil man uansett kunne gi ut alle spill i dette formatet, som ikke legger noen begrensninger til størrelse på spill. Dette gir jo bare spillutviklerne mye mer frihet med tanke på lagringsmedia. Hvis dem derimot hadde kuttet ut DVD støtte til fordel for BD, så kunne vi vel heller snakket om å drite seg ut. Endret 3. juni 2005 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men det hadde jo vært stas å se de nye HD-filmene på PS, da. Hvis partene i HD-DVD-krigen blir enige om ett format, eventuelt en slags krysning, antar jeg at PS3 kommer til å støtte dét. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Se og SLUTT med ny-norsk svada på norges beste gamer side og det litt fort. Og hvorfor i all verden skal man slutte med "ny-norsk" på dette forumet. Det heter faktisk nynorsk. Unødvendig bruk av store bokstaver er en uting. Kansje vi burde kaste ut alle som må skrive med storebokstaver og ikke er helt grammatisk korekte? Nynorsk er faktisk likestilt med bokmål. Dermed blir argumentet ditt helt bak mål. Norges største spillside bør være et godt eksempel på loven som sier at nynorsk og bokmål er sidestilt. Så hvis du ikke takler nynorsk trenger du faktisk ikke å lese artikkelen. Tenk litt over hva du egentlig sier, for du stiller ikke deg selv i noe særlig godt lys. "On-Topic": Vel... Microsoft er tross alt et amerikansk firma som føler at Europa er ganske viktig. Alt er prioriteringer. Om Sony prioriterte Asia og Amerika er var det deres valg. Selvfølgelig kan jo dette virke urettferdig på sitt vis. Microsoft er også veldig opptatt av markedsføringen sin. De hyper konsollen sin noe voldsomt. De gir ut en masse info om hvor god den er osv. Sony er også ganske optatt av markedsføringen sin, men kansje ikke på samme nivå. F. eks Nintendo holder jo meget tett om konsollen sin. Det er ingen som aner hvordan kontrollen deres ser ut osv. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Dere/du fikk ta en titt på en PS3 PÅ Nærhold, Og du Klager På at du IkkE fikk Te og Kaker? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Folkens som klager. Lær dere forskjellen på blogg og artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg