reyerd Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Får opp masse reklame vindu med masse dritt i hele tia. Og så har jeg noe som heter altnet i registret som programmer laget for å fjærne dritt ikke klarer å fjærne, de finner det men neida. Har selv vært inne å forsøkt men det går ikke, får opp error dialogboks. Har også noe som heter fun win products. Og noe Elitum som ligger i registret under HKEY_USERS\S-1-5-1-21-60216........-1003(den nest nederste folderen under HKEY_USERS)Software\LQ Denne er forsøkt slettet many times men kommer tilbake konstant! Har forsøkt Spybot og adaware men de har ikke sjangs. De finner problemet men kan ikke gjøre noe med det! På de 2-3 min det tok meg å skrive dette innlegget har det kommet opp reklame sikkert 10 ganger og det irriterer livshitn av meg! Vurderte reinstalering, men da er det vell anbefalt med en liten format og det var bare det som er problemet. Noen som har noen tips? Alt mottas med takk! Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) prøvd microsoft sin anti spyware da ? link til download Endret 19. mai 2005 av kentbj Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Får ta å teste den da! Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 den har tatt det som jeg har hatt. har brukt ad-aware og spybot før. Tror ikke jeg har de installert en gang nå... Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvis du blir kvitt dette faenskapet, skift browser så du ikke får mer. Get firefox! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 DEt er bare en ting som funker (foruten formatering), og det er å kjøre programmet "hijackThis" og deretter sende loggen til www.spywarefri.dk. De sier hva du skal fjerne fra registeret for å få en ren maskin. Anbefales. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Denne posten er feilpostet og hører egentlig hjemme i "Sikkerhet" og ikke i "Windows". Raportert til en moderator så den blir sikkert flyttet snart Lenke til kommentar
toeg Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Når du kjører ad-aware, kjører du smart scan eller full scan? Mener at hvis en kjører full scan så vil maskinen bli bootet hvis den ikke klarer å fjerne alt. Når maskinen starter opp igjen så kjøres ad-aware igjen før alt annet starter opp. Kanskje da den klarer å fjerne dritten. Verdt et forsøk iallefall hvis du ikke har prøvd allerede Endret 19. mai 2005 av toeg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Flyttes fra windows til sikkerhets-kategorien Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kjør Adaware (full scan), Spybot S&D, Microsoft Antispyware i safe mode (sikker modus). Trykk F8 mange ganger under oppstart. Det kan hjelpe, for i safe mode kjører bare de helt strengt tatt nødvendige programmene. Den som lurer: Forskjellen på Smart scan og full scan er at full scan kan finne mer og jobber mer effektivt. Scanner alltid med full scan. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Klarte det! Ingen mer reklame som spretter opp! Microsoft sin tok det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå