karinaas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Rist løs med Samsung Med SCH-S310 fra Samsung kan du utføre kommandoer ved å vifte mobiltelefonen rundt i lufta. Denne teknologien kan revolusjonere mobilbruken vår. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det blir for dumt å stå å peive med telefonen i løse luften spør du meg. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Likte muligheten for å legge på samtalene ved å riste et par ganger på den. bytte sang på mp3-spilleren er også OK. Resten blir litt leketøyete. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Blir en liten leke det der, synd den ikke kommer til norge. Men det kommer vel flere modeller med denne teknologien Endret 19. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Likte muligheten for å legge på samtalene ved å riste et par ganger på den. bytte sang på mp3-spilleren er også OK. Jeg for min del finner det enklere og mer praktisk å bare trykke på knappen? Kan ikke finne noen grunn til at en telefon med taster faktisk har nytte av dette. Det må i så fall være litt mer avanserte operasjoner hvor flere ting blir gjort på en kommando. F.eks sende en sms med forhåndsbestemt tekst til et bestemt nummer, ved å bevege den. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Likte muligheten for å legge på samtalene ved å riste et par ganger på den. bytte sang på mp3-spilleren er også OK. Jeg for min del finner det enklere og mer praktisk å bare trykke på knappen? Kan ikke finne noen grunn til at en telefon med taster faktisk har nytte av dette. Det må i så fall være litt mer avanserte operasjoner hvor flere ting blir gjort på en kommando. F.eks sende en sms med forhåndsbestemt tekst til et bestemt nummer, ved å bevege den. Man ligger og halvvsover, en irriterende sang kommer på og man orker ikke finne den bittelille knappen. Rykk til i mobilen og den hopper elegant videre. kommer nok ikke til å bli en hit. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kjipt om du er på biltur og det humper litt.... evt på båt eller noe. Går sikkert ann å skru av dette, men en unødvendig feature spør du meg. Litt party triks da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg