alf-gunnar Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei. Jeg har Windows Xp med SP2. Maskinen har nettopp blitt veldig treg å starte programmer. Må ofte starte et prog to ganger før det plutselig kommer 2 eksemplarer. Virker som maskinen går greit når den først har startet et prog. Jeg har slettet alle unyttige programmer, kjørt virus program (norton), spy doctor og register cleaner. Jeg har masse plass på harddisken som windows ligger på og jeg har fjernet alle unyttige programmer som starter opp med maskinen (msconfig). Har så masse programmer som jeg bruker, vil helst slippe formatering. Noen som har en idee om hva jeg kan gjøre??? Takk Mvh Alf-Gunnar Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva er CPU-bruk på når ting går sakte? Går den i taket? I såfall, hvilken prosess er det som bruker CPU? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hadde vel kjørt et regclean-program også, for å fjerne mye av det unødige du har liggende i windows registeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå