phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hei, sliter med senebetennelse i høyre håndledd etter jeg knakk det tvers over for noen år siden, samt uhorvelig mye data bruk. vurderer derfor og kjøpe meg en slags håndleddstøtte som jeg kan bruke når jeg sitter forran data'n og ellers når det trengs. tenker da på en slik jeg har rundt håndleddet som en slags støttebandasje. dere skjønner sikkert hva jeg mener. blir nok nødt og bruke denne mye på skole og jobb så greit at den ser litt ok ut også da, f.eks helt enkel sort eller no sånn. men det er jo ikke det viktigste da. har ikke så mye penger og legge ut desverre, selv om dette ikke er en ting man burde spare på.. men sånn er økonomien for tia. neon som har peiling på hvor jeg burde lete, evt har noen anbefalinger og komme med? sikkert plenty av nerder med musesyka der ute! takker for svar. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 På apoteket får man håndleddstøtter. De ser nokså dum ut, men hva foretrekker du? Fiksa ledd eller verk? Prisen er finfin. Merkelig nok varierer den her og der, men du må nesten bare sjekke. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 kjøp en stygg en og mod den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå