Gå til innhold

Hva gjorde du 17. Mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først var jeg på byn og så på det veldig spredte toget. Fikk med meg russen og "femistrand", og det var vel det meste. Deretter gikk vi rundt på torget og rundt i bodene, før vi dro på tivoli som var greit nok. Tok etterhvert bussen hjem igjen, spiste middag og kaffe/kaker før vi dro til byn igjen og så på fyrverkeriet.

Vi som i jeg og et par kamerater først, og familien (mm.) om kvelden.

Lenke til kommentar
Etter en uheldig episode nattenfør satt jeg hjemme med fylleangst. og motvillig så på russetoget med frykt for å møte på hun fra natten...

Samma her :lol: Hun var ikke stygg, var bare et par ting som skjedde under "samleiet" som var litt flaut for begge parter :blush:

Forøvrig fra 24.00-11.00 husker jeg ikke stort, men jeg var våken hele tiden, så klokka 13.00 startet russetoget (som jeg gikk i, i drammen) og når det var ferdig, dro jeg hjem og sov 18 timer i strekk :)

Lenke til kommentar

Jeg lagde speilegg til frokost, og gikk ned i byen. Jeg gikk i toget (seff), og etter det gikk jeg litt rundt, før jeg dro hjem, og slappa av litt. Så dro jeg til gamle barneskolen min, hvor 7. klasse spiller mot sine foreldre, alle utkledd. Men da det begynte å regne dro jeg hemmat, og så dro vi på grillfest hos naboen. Vi grilla mat, selv om det regna, og koste oss. Så var det tid for kaker, før jeg dro hjem og tok 17. Mai badet.

Stort sett det :)

Lenke til kommentar
Samma her  :lol: Hun var ikke stygg, var bare et par ting som skjedde under "samleiet" som var litt flaut for begge parter :blush:

Fortell, fortell!!

Jeg så toget på tv, og spiste en is.

Som skrevet, *litt* flaut, så jeg holder det for meg selv, og håper jeg aldri i mitt liv møter den dama igjen :p

Glemte å nevne at jeg spiste 11 is og drakk ~4 liter cola :D 17. mai er jo dagen for is og brus og pølser! (spiste ingen pølser da men...)

Lenke til kommentar

Kom vel heim i 10-tida, sov eit par timer, gjekk ned i sentrum og joinet russetoget.

Etter nokre timar med tjas og mas i toget, gjekk eg heim til kaffe og kaker med litt familie, så blei det kveld og soving atter ein gong! :)

Må legge til at formen var sånn "passe"...

Lenke til kommentar

-Gikk noe søvning til barnetoget, terget unger med å ha russekort i fiskestang (som ungene prøver å få tak i).

-Gikk i toget å skøyt vann på litt kjentfolk

-Gikk å spiste pølse(frokost), satte oss på gulvet i gymsalen hvor vi ble overfalt av xx småunger som skulle ha russekort. (skulle spare resten av kortene til borgertoget)

-Gikk en annen plass å kjøpte brus

-hjemme noen timer

-borgertog, med vanngevær og fiskestang (og russekort).

- "fisker" småunger igjennom toget, mange "fisk" i sjøen, mange "biter på"

-softis

-hjem til mat

Lenke til kommentar

Arrangerte frokost i leiligheten med ca 15 venner, begynte med nipping av champagne i 9-tiden. Etter frokosten var ferdig, dro jeg og kjærsten min til kontoret til faren hennes hvor det var 17. mai lunch. Der satt vi og spiste og menget oss med masse gamle kjedelige mennesker. Når klokken nærmet seg 14, gikk vi gjennom sentrum og opp til Consenzo på solli plass hvor det virket som ALLE i Oslo var. Der var det helt vidunderlig, pils etter pils gled rett ned. Så, bar det hjem til fest i leiligheten min senere på kvelden.

Onsdag 18. Mai var jeg så klein at jeg holdte på døøø... på jobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...