Mørbradbiff Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hei. Jeg holder på å lage en internettside som skal handle om elektro, og elektronikk-bransjen. Jeg har testet en del forum til siden (phpBB, smf, etc), og er veldig fornøyd med smf(simple machines forum). For å kunne få den til å virke med mambo lastet jeg ned modulen: MOS_SMF_BRIDGEv3.16stable.zip. Jeg har lest "lesmeg"-filene og tror jeg har gjort alt riktig. Problemet mitt er at LoggInn modulen som jeg har instalert i mambo virker ikke. Jeg får opp denne meldinga i menyen: Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/elsiden/public_html/modules/mod_smf_login.php on line 19 Når jeg logger meg inn fra mambo: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource Gå inn på www.elsiden.com og se. Så forstår dere hva jeg mener... Jep tipper at ingen gidder å hjelpe meg, men takker den som gidder det! mvh kristian Endret 18. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ta det opp i MySQL-forumet eller på Mambos egne forum/mailinglister. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Har tenket på det. Tenkte at jeg skulle høre her først. Jeg er ikke så stabil i engelsk... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ved en ny gjennomtenking, spør i PHP-forumet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Flyttes etter ønske over i php-kategorien Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som har et hjerte til å hjelpe et stakktars menneske? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Har du gjort en innsats selv, eller ønsker du at vi skal laste ned SMF, installere det, laste ned modul, prøve å fremprovosere samme feil for deretter å finne ut av det? Det er rett og slett veldig vanskelig å finne ut av slike feil, spesielt med de to små feilmeldingene. Det er mye større sjanse for at du får svar steder som spesialiserer seg på SMF. Endret 22. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå