bluesmaster Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg bestilte en 512 MB DDR minnebrikke hos pcmax i går. Litt senere angret jeg, og gikk inn på siden for å avbestille. Der var det ingen angreknapp, så jeg prøvde å sende en mail. Fikk ikke svar. Så sjekket jeg litt i mailen jeg fikk automatisk rett etter at jeg bestilte. Der sto det at jeg hadde bestilt 5 brikker! Dette er elendig service. Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Du må ta i betraktning at det er helg og at ikke aller jobber 24/7 i helgene og hvertfall ikke i ferietid Snakk med de på mandag så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Send en mail til dei da! Er no ikkje så vanskelig det! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 det har han nå allerede gjort. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Ta det rolig nå Hvem tror du leser mail der midt om natta mellom lørdag og søndag? Som jeg sa til deg igår; du må belage deg på å vente til mandag med å få svar på avbestillingen din. Ordrebekreftelsen ble automatisk sendt ut så den kom uansett. Prøv igjen imorgen du. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 22:49, bluesmaster skrev:Jeg bestilte en 512 MB DDR minnebrikke hos pcmax i går. Litt senere angret jeg, og gikk inn på siden for å avbestille. Der var det ingen angreknapp, så jeg prøvde å sende en mail. Fikk ikke svar. Så sjekket jeg litt i mailen jeg fikk automatisk rett etter at jeg bestilte. Der sto det at jeg hadde bestilt 5 brikker! Dette er elendig service. herregud, skaff deg et liv mann... det der ligger i grenseland til idiotisme. Det er nok du som loker rundt, klarer å bestille 5 brikker, og tror at folk sitter 24/7 og venter på mail!? SKJERP DEG!!! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har eg gått glipp av noke her? Kor står det at han sendte den mailen på natta? Det står at han sendte den mailen "igår"... Men skal vere enig med at han minst bør vente til mandag(idag),før han kan forvente noke svar. Du får gi tilbakemelding på hvordan det gikk da! :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvis du leser her så får du med deg hele historien :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Ahh... :smile: Da er eg med... :wink: Da forstår eg deres vrede.,hehe Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Finn nå i alle fall ikke på å henge dem ut slik du gjør nå. De blir vel ikke akkurat happy hvis du sender en mail og klager over drittsørvis og forlanger at du skal få svar i helgen i ferien. Bare vær seriøs i tonen og det ordner seg nok Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Finn nå i alle fall ikke på å henge dem ut slik du gjør nå. De blir vel ikke akkurat happy hvis du sender en mail og klager over drittsørvis og forlanger at du skal få svar i helgen i ferien. Bare vær seriøs i tonen og det ordner seg nok Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 At du har bestilt 5 brikker er vel ikke deres feil. Og skrive at de har dårlig kundeservice uten å vært i kontakt med de..... Ta deg sammen da mann! Lenke til kommentar
2roll Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har brukt pcmax haugevis av ganger. Webshopen deres er seriøst dårlig, men gutta som sitter i andre enden er veldig greie. En telefon/mail ordner nok dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå