Gå til innhold

Avbestillingskrise!

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en 512 MB DDR minnebrikke hos pcmax i går. Litt senere angret jeg, og gikk inn på siden for å avbestille. Der var det ingen angreknapp, så jeg prøvde å sende en mail. Fikk ikke svar. Så sjekket jeg litt i mailen jeg fikk automatisk rett etter at jeg bestilte. Der sto det at jeg hadde bestilt 5 brikker! Dette er elendig service.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det rolig nå

Hvem tror du leser mail der midt om natta mellom lørdag og søndag? Som jeg sa til deg igår; du må belage deg på å vente til mandag med å få svar på avbestillingen din. Ordrebekreftelsen ble automatisk sendt ut så den kom uansett.

Prøv igjen imorgen du.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 22:49, bluesmaster skrev:

Jeg bestilte en 512 MB DDR minnebrikke hos pcmax i går. Litt senere angret jeg, og gikk inn på siden for å avbestille. Der var det ingen angreknapp, så jeg prøvde å sende en mail. Fikk ikke svar. Så sjekket jeg litt i mailen jeg fikk automatisk rett etter at jeg bestilte. Der sto det at jeg hadde bestilt 5 brikker! Dette er elendig service.

herregud, skaff deg et liv mann... det der ligger i grenseland til idiotisme. Det er nok du som loker rundt, klarer å bestille 5 brikker, og tror at folk sitter 24/7 og venter på mail!? SKJERP DEG!!!

Lenke til kommentar

Har eg gått glipp av noke her? Kor står det at han sendte den mailen på natta? Det står at han sendte den mailen "igår"...

Men skal vere enig med at han minst bør vente til mandag(idag),før han kan forvente noke svar.

Du får gi tilbakemelding på hvordan det gikk da! :smile:

Lenke til kommentar

Finn nå i alle fall ikke på å henge dem ut slik du gjør nå. De blir vel ikke akkurat happy hvis du sender en mail og klager over drittsørvis og forlanger at du skal få svar i helgen i ferien. Bare vær seriøs i tonen og det ordner seg nok

Lenke til kommentar

Finn nå i alle fall ikke på å henge dem ut slik du gjør nå. De blir vel ikke akkurat happy hvis du sender en mail og klager over drittsørvis og forlanger at du skal få svar i helgen i ferien. Bare vær seriøs i tonen og det ordner seg nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...