Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Lagt denne posten ut på klansiden, men tenkte jeg skulle poste den her også. Gidder ikke oversette til norsk, dere skjønner dette. 1. 12th of April: Trick: "Hidden expack" 2. 19th of April: Trick: "Jeep shelling!" 3. 20th of April: Tricks: "Hitchhiking" and "flak" 4. 26th of April: Trick: "High and low" 5. 30th of April: Trick: "The second world" 6. 12th of May: Trick: "Drop in" and "Lights out" Ka du tru? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Awesome! makan til bra. Trent på det mykje eller? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Digg. Fikk lyst å spille BF igjen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Fekk lyst til å mixe nokre stunts i BF:V. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Awesome! makan til bra. Trent på det mykje eller? Ikke trent så veldig mye. Noen triks måtte vi ta noen "prøve-takes", men ellers greide vi det meste på første forsøk. Erfaring er vel hovedgrunnen. Takk for respons. Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Moro! Fikk lyst til å lage slike nå. Gjorde det en del før, men dei har jeg slettet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ikke trent så veldig mye. Noen triks måtte vi ta noen "prøve-takes", men ellers greide vi det meste på første forsøk. Erfaring er vel hovedgrunnen. Takk for respons. mhm okey. Har du erfaring eller såkalt skills så vil det ikkje vere så vanskelig. Jaja litt øving trengs. Personlig likte eg Trick: "High and low" best. "Jeep" stuntet var heller ikkje så verst. :!: Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Var en stund jeg lagde noen stuntfilmer å. Det meste vart sletta hehe. hadde vært kult å begynt på en ny en. jævli bra det med high and low Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå