tomrus Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vet noen hvordan jeg kobler sammen to maskiner direkte trådløst ved hjelp av trådløse nettverks-kort? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du konfigurerer kortene i ad-hoc-modus. Lenke til kommentar
tomrus Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Og spørsmålet blir da: Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er avhengig av hvilket OS og hvilket kort du har. Ett sted i konfigurasjonsoppsettet kan du velge mellom Infrastructure og Ad-Hoc. Sjekk også manualen for informasjon om Ad-Hoc. Lenke til kommentar
tomrus Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Bruker Windows XP home og et 3COM a/b/g kort. Den andre pc'en jeg prøver å koble til bruker også XP home og et innebygd kort. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvis dere bruker XP innebygde konfigurasjon av trådløse nettverk, så kan du ta en tit på denne guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå