TheBassMan Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 JEg har orna meg GTA3, men alle skriftene på oppstart menyne i spillet er dekka med gule blokker, ser ikke tekstetne. Det er så deprimerede, går ikke ann og spille det... =( Har gleda meg veldig til å spille det, så skjer dette=( noen som kan pliz hjelpp meg? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hvis du har xp. må du fixe deg en patch som ordner det. Her for exempel Ellers er et søk i forumet aldrig langt fra løsningen :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-07-14 22:54 ] Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei! Hehe.. eg regnar med at du kjører Win XP ? Du må nemlig ha en patch/servicepack til xp som retter opp i feilen... Sikkert nokken andre her på forumet som har linken! mvh Twarr Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Goebbels.. du posta akkurat før meg, men no har du no svaret 2 poster ovenom med link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå