Adrenalin Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) System: Asus K8N-E DELUXE AMD 64 2,2GHZ TwinMOS DDR PC3200 1024mb XP Professional sp1 Har småproblemer med blåskjerm her Jeg starter datamaskina, forlater maskina et par timer, så når jeg kommer tilbake, står det enten: PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA eller IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Jeg vet det er rammen som kødder det til, og jeg har lest om at TwinMOS ikke liker nforce3. Er dette en hw feil eller er det noe med volten som kan justeres? er blitt så lei av å se den stygge blåskjermen når jeg kommer hjem. håper dere har svar til meg PS! jeg kjørte Memtest og fikk følgende beskjed 11 ganger "You have faulty RAM and should replace it." Betyr dette at det er god nok grunn til å få den byttet inn? kjøpte dem på komplett. Endret 18. mai 2005 av Adrenalin Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er nok minnet. Det er jo alltid lurt å prøve. Den som intet våger intet vinner. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg snakka med et par fra Gigabyte , fordi jeg har 64 system, med TwinMos Twister, som også gir meg bluescreen, de sa noe om å øke volten, ikke gjør det på din da, snakk med Asus du Lenke til kommentar
Adrenalin Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Snakke med ASUS? hmm.. Får vell prøve det da Eller skal jeg snakke med TwinMOS? Noen som vet hvor mange volt rammen tåler da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du har jo ikke kjøpt brikkene direkte fra TwinMos fabrikken, så du skal neppe snakke med dem.. Hvis problemet er i HK, så klart du skal snakke med det som har lagd hovedkortet. Snakk med butikken, kanskje send det inn til dem, for å se om det er hk, så bytter du brikker med en kamerat, prøv gjerne en annen sort, fkes OcZ, geIl osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå